اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

پروژه ‌آبرسانی به ابهر و خرم‌دره ‌طرح‌ ماندگار شد

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: طرح آبرسانی به دو شهر ابهر و خرم‌دره به عنوان طرح مهر ماندگار اجرایی می‌شود.

پروژه ‌آبرسانی به ابهر و خرم‌دره ‌طرح‌ ماندگار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد پیش از ظهر امروز در جلسه مدیران استان زنجان به مشکلات مطرح شده در مورد پروژه بیمارستان ایجرود اشاره کرد و اظهار داشت: این بیمارستان بعد از حل شدن مشکلات فنی باید به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده شود.

وی افزود: باید امکان قرار گرفتن بیمارستان ابهر را هم جزو طرح‌های ماندگار بررسی و اگر مقدور بود داخل طرح‌ها قرار گیرد.

استاندار زنجان به یک پروژه بودن طرح آبرسانی به دو شهر خرم‌دره و ابهر اشاره کرد و گفت: این پروژه باید به صورت مجموع و یک پکیج در نظر گرفته شود.

وی مخازن، خط انتقال و تصفیه خانه را برای طرح آبرسانی به دو شهر خرم‌دره و ابهر لازم دانست و افزود: همه این کارها برای تامین آب شرب این دو شهر است که باید انجام شوند و انجام نشدن قطعه‌ای از آن، پروژه را ناتمام می‌گذارد.

در این جلسه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به پیشرفت فیزیکی قابل توجه دانشکده دندانپزشکی زنجان اشاره و اضافه کرد: این پروژه در آبان ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

رحیم سروری زنجانی به انجام بخشی از کارهای مربوط به مرکز تحقیقات متابولیک توسط یک خیر اشاره کرد و افزود: ادامه کار هم توسط دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان انجام می‌شود.

وی نبود بیمارستان سوختگی را در زنجان از نقص‌ها دانست و اضافه کرد: هر چند بخش سوختگی در بیمارستان آیت‌الله موسوی وجود دارد، ولی مهم استاندارد سازی است.

مدیر کل ورزش و جوانان هم در این جلسه از تعویض پیمانکار استادیوم 15 هزار نفری زنجان خبر داد و ادامه داد: کار با جدیت در حال انجام است و با توجه به قرارداد موجود این پروژه در خردادماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

ایرج رحمانی به پیشرفت 50 درصدی استخر قهرمانی زنجان اشاره کرد و گفت: اگر راهی پیدا شود که بتوان این طرح را هم جزو طرح‌های ماندگار قرار داد می‌توان زمینه بهره‌برداری آن را در خردادماه سال آینده فراهم کرد.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول