اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند:

ستاد مهر ماندگار در منطقه آزاد اروند تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: به‌منظور بررسی پروژه‌های نیمه تمام منطقه آزاد اروند و اتمام پروژه‌های در دست کار، ستاد مهر ماندگار در این سازمان تشکیل می‌شود.

ستاد مهر ماندگار در منطقه آزاد اروند تشکیل می‌شود

محبت رئیسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در آبادان اظهار کرد: به‌منظور بررسی پروژه‌های منطقه آزاد اروند و روند اجرایی طرح‌های فوق تا پایان کار اتمام پروژه‌ها، ستاد مهر ماندگار در منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود.

وی افزود: این ستاد نخستین جلسه خود را در یک‌شنبه هفته پیش در منطقه آزاد اروند برگزار کرد که این روند در یک‌شنبه هر هفته تا پایان پروژه‌‌ها ادامه دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند ادامه داد: بررسی مصوبات و پروژه‌ها با حضور اعضای این ستاد انجام شده و بعد از برگزاری دومین جلسه این ستاد مصوبات اعلام شده در اختیار شهروندان گذاشته می‌شود.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص اعضای این ستاد گفت: مسئول ستاد مهر ماندگار ایروانی، مدیران مستقل سازمان، نماینده معاونت‌‌های مختلف سازمان و نماینده مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند از اعضای این ستاد هستند.

رئیس در خصوص پروژه‌های در دست بررسی ستاد فوق اظهار کرد: بررسی اقدامات انجام شده در پل جزیره مینو و بهره‌برداری و تحویل نهایی آن از مصوبات جلسه فردا است.

وی در پایان گفت: با همکاری اعضای این ستاد و سازمان منطقه آزاد اروند مطمئناً گام‌های اساسی در روند رو به جلوی پروژه‌های مهر ماندگار برداشته می‌شود.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول