اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از عملی نشدن یک وعده

عملیات گازرسانی به کلاردشت نیمه تعطیل است/ مردم موفق به خرید سوخت زمستانی نشده‌اند

خبرگزاری فارس: پیمانکاران طرح گازرسانی در منطقه کلاردشت به دلیل نداشتن اعتبار کافی دست از کار کشیده‌اند.

عملیات گازرسانی به کلاردشت نیمه تعطیل است/ مردم موفق به خرید سوخت زمستانی نشده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از کلاردشت، آغاز عملیات گازرسانی به کلاردشت تحقق یکی از آرزوهای دیرینه مردم این منطقه برای برخورداری از این نعمت الهی بود.

هنگامی که در بهمن ماه سال 89 فاز نخست گازرسانی به کلاردشت با حضور استاندار و دیگر مسئولان رده بالای استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید، بهره‌مندی از گاز طبیعی برای مردم تا پایان فصل گرمای سال بعد امیدی بود که در دل مردم کلاردشت نقش بست و با توجه به بالارفتن قیمت سوخت بعداز هدفمندی یارانه‌ها عمل به این وعده انتظاری بجا برای مردم این منطقه بود.

اما آنچه امروز یعنی اواسط شهریور سال 91 در کلاردشت دیده می‌شود خلاف وعده‌ای است که دو سال پیش مسئولان آن را به مردم کلاردشت داده بودند.

بخشدار کلاردشت در این رابطه گفت: پیمانکاران طرح گازرسانی در منطقه کلاردشت به دلیل نداشتن اعتبار کافی دست از کار کشیده‌اند.

محمد سنایی ادامه داد: عملاً عملیات گازرسانی در کلاردشت به حداقل رسیده است.

وی تصریح کرد: طی صورت‌جلسه‌ای قول داده بودند امسال 6 هزار خانوار در این منطقه صاحب گاز شوند حال اینکه کل انشعاب نصب شده یک‌هزار و 700 خانوار را پوشش می‌دهد و این با برنامه پیش‌بینی شده ما همخوانی ندارد.

سنایی اذعان داشت: مردم به خاطر گازرسانی، موفق به خرید سوخت نفت و گاز زمستانی خود نشده‌اند که ما با توجه به روند کند عملیات گازرسانی و کار نکردن پیمانکاران با کمک شهرداری و شورای شهر در اطلاعیه‌ای از مردم خواستیم نفت و گازوئیل زمستان خود را که دیر هم شده خریداری کنند.

به گزارش فارس، منطقه سردسیر کلاردشت در حوزه فرمانداری شهرستان چالوس با 30 هزار نفر جمعیت ثابت به همت مسئولان شهری و اداره کل گاز مازندران در سال 1382 در ردیف پروژه‌های گازرسانی قرار گرفت و عملیات اجرایی آن از شهرستان عباس آباد به سمت کلاردشت انجام شده است و در حال حاضر با انتخاب چند پیمانکار در حال اجرای شبکه توزیع در این منطقه است که وضعیت کاری پیمانکاران جای تامل و رسیدگی دارد.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول