اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

مدیران قاصر در اجرای مصوبات شورای آموزش و پرورش توبیخ می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه با اشاره به بازگشایی مدارس و همچنین اجرای طرح تحول بنیادین در این نهاد برای سال نخست به لزوم توجه هر چه بیشتر مسئولان امر اشاره کرد و گفت: مدیران قاصر در اجرای مصوبات آموزش و پرورش توبیخ می‌شوند.

مدیران قاصر در اجرای مصوبات شورای آموزش و پرورش توبیخ می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید ناصر رضایی صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: بر اساس قوانین و عرف متداول در هر جامعه آموزش و پرورش اساس تربیت است و در زمینه تربیت نسل جوان و نوجوان نقش محوری دارد.

رضایی افزود: در طرح‌های سلطه جهانی تلاش بر ضعف بنیاد خانواده است ولی در آموزه‌های دینی نقش خانواده و همسالان در تربیت افراد بسیار مؤثر است.

فرماندار شهرستان کهگیلویه بیان کرد: در کنار این دو نهاد آموزش و پرورش تکمیل‌کننده محور تربیت است.

این مسئول به همزمانی بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس اشاره و اضافه کرد: معلمان و دانش‌آموزان نقش اثرگذاری در دفاع مقدس و موفقیت‌های حاصل از آن داشته‌اند که باید از همزمانی این دو مناسبت استفاده کرد.

فرماندار کهگیلویه افزود: باید برای جلوگیری از ورود آسیب‌های اجتماعی به نسل جوان و نوجوان و دانش‌آموز به معرفی شهدای فرهنگی و عملکرد درخشان آن‌ها در دفاع مقدس پرداخت.

رضایی به سند تحول بنیادین اشاره کرد و گفت: باید برای اجرای طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش تمهیدات لازم اندیشیده شود تا برنامه‌های آموزش و پرورش مطابق این طرح اجرایی شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: برای بازگشایی مدارس این شهرستان در روز اول مهرماه تمام مدیران اجرایی و دستگاه‌ها حضور یافته و گزارش از نحوه بازگشایی مدارس به فرمانداری ارائه دهند.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه عنوان کرد: مصوبات شورای آموزش و پرورش قانون بوده و همه ملزم به اجرای آن هستند و در صورت عدم اجرا مدیران قصور کننده توبیخ می‌شوند.

وی یادآور شد: مصوبات این شورا بیش از سایر مصوبات برای ما ارزش دارد چرا که آموزش و پرورش با همه مردم کشور و استان و شهرستان سر و کار دارد و امروزه خانواده‌ای نیست که به صورت مستقیم با این نهاد ارتباط نداشته باشد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول