اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جوانرود:

دانش‌آموزان جوانرود در کنکور سراسری بسیار موفق بودند

خبرگزاری فارس: فرماندار جوانرود گفت: دانش‌آموزان جوانرود موفق به کسب رتبه‌های خوب منطقه‌ای در کنکور سراسری امسال شدند.

دانش‌آموزان جوانرود در کنکور سراسری بسیار موفق بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مصطفی عظیمی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان جوانرود اظهار کرد: سروش ویسی رتبه دو، مهشید حسینی رتبه چهار و میلاد قادری رتبه هشت منطقه‌ای را در کنکور سراسری به‌دست آوردند.

وی تصریح کرد: در کنکور سراسری امسال 33 نفر در شهرستان جوانرود موفق به کسب رتبه‌های یک رقمی، دو رقمی و سه رقمی شدند.

عظیمی بیان داشت: دانش آموزان شهرستان جوانرود از ضریب هوشی بسیار بالایی برخوردارند و نمونه بارز این ادعا، نتایج درخشان کنکور سراسری سال‌های گذشته و امسال است.

فرماندار جوانرود در ادامه با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: این هفته فرصت بسیار مناسبی برای بازخوانی رشادت و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام و انتقال آن به نسل جوان است.

عظیمی با بیان اینکه آسایش و آرامش امروز جامعه مدیون ایثارگری‌ها و فداکاری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است، تصریح کرد: امروز ایران اسلامی مرهون فداکاری و از خودگذشتگی دلیر مردان و شیر زنان دوران هشت ساله دفاع مقدس است که در تمامی میدان‌های جنگ و مقابله با تهاجم دشمن به دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی پرداختند.

وی ضمن تاکید بر حضور حداکثری در برنامه‌های هفته دفاع مقدس تاکید کرد: حضور گسترده و حداکثری مردم در برنامه‌های امسال هفته دفاع مقدس به‌ منظور احیای ارزش‌های دفاع مقدس و آشنایی نسل جوان با رشادت و فداکاری شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس امری ضروری و واجب است.

فرماندار جوانرود در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان نیز باید در اجرای این برنامه‌ها حضور حداکثری داشته باشند، چراکه حضور چشمگیر مردم و مسئولان در کنار هم می‌تواند توطئه‌های دشمنان نظام را برای پیشبرد اهداف شوم آنان خنثی کند.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول