اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد:

برای آبرسانی به روستاهای اردکان ۳۱ میلیارد ریال هزینه شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد گفت: برای آبرسانی به روستاهای شهرستان یزد تاکنون 31 هزار و 50 میلیون ریال هزینه شده است.

برای آبرسانی به روستاهای اردکان ۳۱ میلیارد ریال هزینه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد، محمدرضا حاتمی اظهار داشت: 28 پروژه با اعتباری معادل 31 هزار و 50 میلیون ریال در روستاهای شهرستان اردکان در حال اجراست.

وی افزود: آبرسانی به روستای ترک آباد با اعتباری معادل 9 هزار و 648 میلیون ریال در دست اجراست.

حاتمی ادامه داد: اصلاح شبکه توزیع و تاسیسات آبرسانی به روستای ترک آباد از پروژه‌های در دست اقدام و از اهداف مهم این شرکت در سال جاری است که شامل سه نقطه روستایی ترک آباد، چاه افضل و حسن آباد انارکی، آبرسانی به صنایع موجود در حاشیه جاده سنتو، مراکز اداری، انتظامی و کارخانجات در محدوده طرح و حاشیه جاده سنتو به طول تقریبی هفت کیلومتر است.

وی همچنین تصریح کرد: این پروژه با عملیات 2 هزار و 861 متر خط انتقال و شبکه توزیع، یک واحد ایستگاه پمپاژ، یک باب مخزن زمینی هزار متر مکعبی و یک باب مخزن هوایی 150 متر مکعبی، 5 هزار و 661 نفر جمعیت روستایی دائم و غیر دائم را زیر پوشش قرار داده است.

حاتمی خاطرنشان کرد: عمر بالای لوله اصلی خط انتقال و شبکه توزیع و ارتباط هیدرولیکی نامناسب شبکه و ناکافی بودن حجم ذخیره آب مخازن و فرسودگی آنها، نیاز به اصلاح خطوط انتقال و شبکه توزیع و ساخت مخازن مناسب را در این منطقه الزامی کرده است.

وی ادامه داد: بر این اساس اعتباری معادل 15 میلیارد و 334 میلیون ریال برای این پروژه پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول