اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد

کشف 140 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در اصفهان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: 140 هزار لیتر سوخت گازوئیل از محل دپوی قاچاق مواد سوختی سرقت شده بود و توسط پلیس اطلاعات و آگاهی کشف شد.

کشف 140 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عبدالرضا آقاخانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نیروی انتظامی در تقاضای عملیات باندها وضعیت خوبی دارد، اظهار کرد: ارتباط مردم با مرکز فوریت‌های پلیس 110 و سامانه 197 بسیار خوب عمل کرده، چنانکه در انجام بسیاری از عملیات کمک پلیس بوده‌اند.

وی افزود: پلیس در پنج ماهه گذشته در مورد دستگیری افراد شرور و قاچاقچیان مواد مخدر، 10 الی 13 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به آمار بالای تصادفات تصریح کرد: این بحث توجه بیشتر مردم به قانون جدید راهنمایی و رانندگی را می‌طلبد.

وی با اشاره به وضعیت بد تصادفات منجر به فوت ادامه داد: هدف پلیس برای کاهش تصادفات منجر به فوت کاهش 15 درصدی است، اما تنها بین 3 تا 3.5 درصد کاهش در تصادفات منجر به فوت ایجاد شده است.

آقاخانی با اشاره به اینکه افزایش 10 تا 13 درصدی دستگیرشدگان شرور و قاچاقچی را در این پنج ماهه داشته‌ایم، گفت: در بحث کشفیات پلیس آگاهی عملکرد خوبی دارد، چنانکه بین 30 تا 37 درصد افزایش کشفیات رخ داده است.

وی از شناسایی باندی از طایفه معروف فیوج در لباس مأموران انتظامی در اصفهان خبر داد و افزود: این افراد نزدیک به یکصد فقره سرقت از جمله 35 فقره سرقت از مرکز ترک اعتیاد و منازل را داشته‌‌اند که دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از 160 فقره سرقت از صندوق صدقات در اصفهان خبر داد و گفت: 17 مورد سرقت از مغازه‌ها در این پنج ماه صورت گرفته است.

وی دستگیری سارقان دوربین مداربسته از اماکن خصوصی و نیز دستگیری سرقت‌های سریالی مغازه‌ها را از موفقیت‌های پلیس برشمرد و افزود: پنج مورد قتل در این پنج ماه رخ داده است که قاتلان آن شناسایی و دستگیر شدند.

آقاخانی شناسایی و دستگیری سارقان طلاهای جعلی، کلاه‌برداری، جعل توسط شش باند متخلف و جاعل را از دیگر موارد فعالیت‌های پلیس آگاهی در این پنج ماهه برشمرد.

وی با بیان اینکه افزایش کشفیات در مفاسد اجتماعی رضایت‌بخش بوده است، افزود: 17 خرداد ماه از محل دپوی قاچاق مواد سوختی گازوئیل، سرقت صورت گرفت که 140 هزار لیتر کشفیات سوخت گازوئیل توسط پلیس اطلاعات، آگاهی و پلیس فتا و نیز دستورات سریع دستگاه قضایی انجام گرفت.

فرمانده انتظامی استان اصفهان همچنین در بخشی از صحبت‌های خود در مورد بازگشایی مدارس اظهار کرد: در موضوع ترافیکی و با اجرای طرح جامع و استفاده بهینه پلیس راهور، در مراکزی که بیشترین ترافیک را دارد نیرو مستقر می‌کنیم.

وی به بحث بد پوششی توسط پلیس اخلاقی اشاره کرد و افزود: مسائل انتظامی را با پوشش دادن تردد گشت ثابت و سیار، کار آموزشی با نمایشگاه سیار و نیز توجیه دانش آموزان از مسائل اجتماعی دنبال می‌کنیم.

آقاخانی از راه‌اندازی 10 ایستگاه جدید عفاف و حجاب خبر داد و گفت: تعداد ایستگاه‌های عفاف و حجاب اصفهان به 20 مرکز می‌رسد.

وی همچنین در مورد اساس عملکرد نیروی انتظامی تصریح کرد: 43 درصد افزایش تقدیر مردم از نیروی پلیس و 35 درصد کاهش تخلفات کارکنان در پنج ماهه گذشته را داشته‌ایم.

وی همچنین از شناسایی 11 نقطه اصفهان وحومه و شناسایی مزاحمان شبانه خبر داد و اظهار کرد: با افرادی که در این زمینه مخل امنیت مردم می‌شوند، برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول