اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ارامنه جنوب کشور در مجلس:

نمایشگاه‌های تخصصی باید به ارتقای سطح فناوری التزام پیدا کنند

خبرگزاری فارس: نماینده ارامنه جنوب کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایشگاه‌های تخصصی که در سطح استان برگزار می‌شود، باید به ارتقای سطح فناوری و تکنولوژی التزام پیدا کنند.

نمایشگاه‌های تخصصی باید به ارتقای سطح فناوری التزام پیدا کنند

روبرت بگلریان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سئوال که صنعت نمایشگاه را در اصفهان چطور ارزیابی می‌کنید، اظهار کرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته در حوزه نمایشگاه به نظر می‌رسد که طی سال‌های گذشته حرکت بسیار مناسبی در راستای توسعه صنعت نمایشگاه در استان اصفهان صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه اصفهان به عنوان قطب صنعتی کشور با برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی توانمندی‌های خود را در حوزه صنعت نمایشگاه ثابت کرده است، ادامه داد: شأن استان اصفهان ایجاب کرده است که در این حوزه فعال‌تر باشد که در حال حاضر شاهد فعالیت‌های صورت گرفته در استان در زمینه توسعه و تقویت صنعت نمایشگاه هستیم.

نماینده ارامنه جنوب کشور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته تنوع رشته‌های نمایشگاهی و نمایشگاه‌های برگزار شده در استان بیانگر تحرک استان در راستای توسعه صنعت نمایشگاه است و نمایشگاه بین‌المللی اصفهان از حدود 15 سال گذشته فعال بوده اما توالی و تناوب صنعت نمایشگاه در اصفهان طی سال‌های اخیر بیشتر شده است.

وی با تاکید بر اینکه در نمایشگاه‌های تخصصی باید با توجه به نوع و موضوع نمایشگاه کالا‌های جدید و تولیدات متناسب با تکنولوژی‌های روز دنیا به مردم عرضه شود، اضافه کرد: همچنین این کالا‌ها باید با بهره‌وری‌های تازه‌تر در این نمایشگاه‌ها عرضه شود و عرضه محصولات و کالا‌های جدید باید از محور‌های برگزاری این نمایشگاه‌ها باشد.

بگلریان با بیان اینکه فروش کالا‌های قدیمی در نمایشگاه‌های عمومی مانند نمایشگاه‌های بهاره و پاییزه که برای قیمت‌شکنی و اصلاح نظام توزیع برگزار می‌شود، خالی از اشکال است، تاکید کرد: نمایشگاه‌های تخصصی که در سطح استان برگزار می‌شود، باید به ارتقای سطح فناوری و تکنولوژی الزام پیدا کنند و با مدیریت صنعت نمایشگاه در استان می‌توانیم شاهد رشد و توسعه این صنعت و ارائه کالا‌های جدید و نوین در نمایشگاه‌های استان باشیم.

وی با اشاره به اینکه معتقد هستم فروش کالا‌ها در محل نمایشگاه از اهداف برگزاری نمایشگاه‌ها نیست، افزود: آشنایی مسئولان برگزاری نمایشگاه‌ها در هر رشته با محصولات، کالا‌های جدید و فناوری‌های پیشرفته روز آشنا می‌شوند و همچنین صنعت نمایشگاه سبب رشد فناوری و ارتقای مدیریت و بهره‌وری در حوزه تولیدات داخلی می‌شود.

نماینده ارامنه جنوب کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی که بحث اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب بیان شده است نیز نمایشگاه‌ها باید مکانی برای آشنایی تولید‌کنندگان داخلی با توانایی‌های یکدیگر باشد و از نظر کیفیت نیز باید فضایی برای بهره‌گیری بیشتر مردم از صنایع داخلی باشد.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول