اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هزینه 340 میلیارد ریال

50 پروژه در منطقه 7 اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: شهردار اصفهان از بهره‌برداری 50 پروژه خدماتی و عمرانی در منطقه هفت اصفهان با هزینه‌ای افزون بر 340 میلیارد ریال تا دو ماه آینده خبر داد.

50 پروژه در منطقه 7 اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای روابط عمومی شهرداری اصفهان، سید مرتضی سقاییان‌نژاد در حاشیه دیدار با اهالی منطقه هفت اظهار کرد: این منطقه به دلیل بررسی بهتر مشکلات و معضلات شهروندان به دو منطقه هفت و 14 تفکیک شد و تاکنون طرح‌هایی در راستای توسعه و آبادانی این مناطق اجرا شده است.

وی با اشاره به شاخص‌ترین پروژه‌های خدماتی و عمرانی در منطقه هفت در سال جاری بیان کرد: آزادسازی خیابان اشراق جنوبی حد فاصل بزرگراه چمران تا خیابان پوریای ولی انجام شده و به زودی اجرای آن برای انتخاب پیمانکار به مناقصه گذاشته می‌شود.

شهردار اصفهان افزود: با توجه به موقعیت مکانی خیابان اشراق جنوبی که موازی خیابان کاوه است، با اجرای این پروژه به شدت از بار ترافیکی این منطقه کاسته می‌شود.

وی خیابان شهید ضابط‌‌زاده حد فاصل خیابان ادیب تا پوریای ولی را از دیگر طرح‌های شاخص منطقه هفت برشمرد و گفت: آزادسازی خیابان شاهد زودتر از موعد مقرر انجام شده و امید است با تخصیص اعتباری تا پایان سال جاری در اختیار شهروندان، به عنوان یکی از آرزوهای دیرینه اهالی این منطقه، قرار گیرد.

سقاییان‌نژاد با بیان اینکه خیابان شاهد اتصال‌دهنده خیابان لاله و اتوبان چمران است، ادامه داد: طرح این خیابان 30 ساله اما شهرداری چهار سال است که به دلیل درخواست‌های مردمی اجرای آن را در دستور کار خود قرار داده است.

وی بیان کرد: زیرسازی و روکش آسفالت بلوار فرزانگان با هزینه‌ای افزون بر 40 میلیارد ریال از دیگر طرح‌های مهم منطقه هفت است.

شهردار اصفهان با اعلام اینکه 40 طرح با رویکرد محله محوری و شهروندسازی در منطقه هفت به اجرا در آمده است، ادامه داد: مجموعه ورزشی ارغوان با هزینه 10 میلیارد ریال، مجموعه فرهنگی و پارک آل محمد از جمله طرح‌هایی است که تا دو ماه آینده هم‌زمان با 10 پروژه شاخص این منطقه به صورت رسمی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از احداث چهار پارک و بوستان محلی در منطقه هفت سخن به میان آورد و افزود: پارک محلی خیابان خردمند، فلاطوری و بهشت آماده بهره‌برداری است و همچنین بوستان توحید در مرحله مناقصه است.

سقاییان‌نژاد به باغ فدک به عنوان یک مجموعه تفریحی برای شهروندان و اسکان مسافران در منطقه هفت اشاره و تصریح کرد: باغ فدک از جاذبه‌های تفریحی، امکانات مناسب و ظرفیت تفریحی قوی‌ای برخوردار است، به طوری که در این باغ مقرر شده مجموعه فرهنگی و تفریحی بانوان احداث شود.

وی تاکید کرد: ایجاد امکانات و تسهیلات دیگری از جمله دسترسی‌هایی مناسب در باغ فدک به منظور رفاه حال مسافران و شهروندان و اعتلای منطقه هفت در دست انجام است.

شهردار اصفهان تعداد مراجعه‌کننده‌ها را در این دیدار مردمی در منطقه هفت نسبت به گذشته کمتر دانست و یادآور شد: شهرداری اصفهان هر ساله به منطقه هفت مساعدت کرده تا محرومیت را از این منطقه بزداید و مشکلات و معضلات در این منطقه کاهش یافته است.

وی اظهار امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی مدون و تخصیص بودجه‌های ویژه، محرومیت از منطقه هفت در سال‌های آینده زدوده شود.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول