اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز انجام شد

بازدید دستیار ویژه رئیس‌جمهور از پروژه‌های مهر ماندگار کلات

خبرگزاری فارس: علی‌اکبر محرابیان، دستیار ویژه رئیس‌جمهور، از روند اجرای پروژه‌های مهر ماندگار شهرستان کلات بازدید کرد.

بازدید دستیار ویژه رئیس‌جمهور از پروژه‌های مهر ماندگار کلات

 به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی در این بازدید که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان‌رضوی همراه بود، میزان پیشرفت فیزیکی بیمارستان 24 تخت‌خوابی امام حسن مجتبی(ع) و سدهای درحال احداث چهچه و سررود بررسی شد.

رضا عبدالملکی ضمن ارائه توضیحاتی درباره پروژه احداث سد بر روی رودخانه چهچه میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه را 81 درصد اعلام و اضافه کرد: تا پایان سال 90 برای این پروژه اعتباری بالغ بر 404 میلیارد ریال صرف شده است.

وی با بیان این که اعتبار مصوب برای پروژه یاد شده در سال جاری 50 میلیارد ریال بوده است ادامه داد: هزینه لازم برای ایجاد تاسیسات وابسته نیز 80 میلیارد ریال است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان‌رضوی همچنین در جریان بازدید دستیار ویژه رئیس‌جمهور از پروژه بیمارستان 24 تخت‌خوابی کلات گفت: هر چند ساختمان این بیمارستان اوایل سال جاری تکمیل شده است، اما به دلیل کامل نبودن تجهیزات تاکنون به طور رسمی افتتاح نشده است.

عبدالملکی درباره ویژگی‌های سد سررود نیز گفت: با  بهره‌برداری از این پروژه که در حال حاضر پیشرفتی 71 درصدی داشته است علاوه بر رفع نیاز آبی 822 هکتار از اراضی کشاورزی از برون رفت آب‌های روان از مرزهای کشور جلوگیری می‌شود.

وی با اشاره به نیاز 150 میلیارد ریالی برای تکمیل این پروژه اظهار داشت: تا انتهای سال گذشته، 407 میلیارد ریال اعتبار صرف اجرای آن شده است.گفتنی است محرابیان برای تامین اعتبار تکمیل تجهیزات بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) قول مساعد داد و اتمام دو سد چهچه و سررود تا اردیبهشت ماه سال آینده را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول