اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بستک:

انتقال فرهنگ دفاع مقدس از اولویت‌های تربیت نسل امروزی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بستک با اینکه حفظ ارزش‌های دفاع مقدس مهمترین وظیفه ماست، گفت: در دوره کنونی انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل امروزی و نسل‌های آینده باید در اولویت باشد.

انتقال فرهنگ دفاع مقدس از اولویت‌های تربیت نسل امروزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، سرهنگ پاسدار حبیب‌الله سهرابی عصر چهارشنبه در نشست هماهنگی هفته دفاع مقدس که با حضور فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج سطح شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس از ماندگارترین ایام انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه باید همه برای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن این ایام مبارک انقلاب بکوشند، گفت: هفته دفاع مقدس به عنوان ماندگارترین دوران پرفراز و نشیب جمهوری اسلامی برای همیشه در اذهان ملت ایران باقی خواهند ماند و فراموش شدنی نیست.

وی آرامش، عزت، اقتدار و سرافرازی و موفقیت‌های چشمگیر علمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در عرصه ملی و بین‌المللی مدیون و مرهون ایثارگری‌ها و فداکاری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اعلام کرد.

سرهنگ سهرابی با اعلام اینکه باید در هفته دفاع مقدس تلاش خود را برای انتقال آرمان‌های رزمندگان اسلام و شهدا به نسل امروز دو چندان کنیم تاکید کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی، همایش‌ها و برنامه‌های فرهنگی با حضور رزمندگان اسلام و بیان خاطرات آن دوران می‌تواند ما را به اهداف نزدیک‌تر سازد.

فرمانده سپاه شهرستان بستک در ادامه سخنان خود بر ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در بین نسل امروز تاکید کرد و گفت: انتقال این مهم به عنوان یک ارزش باید در بین نسل امروز نهادینه شود.

فرمانده سپاه شهرستان بستک اظهار کرد: حفظ ارزش‌های دفاع مقدس وظیفه تمامی آحاد ملت است و باید ارزش‌ها و رشادت‌های رزمندگان دلیر اسلام که با ایمان و تقوا توانستند در هشت سال دفاع مقدس پرچم اسلام را به اهتزاز درآورند برای اقشار جوان جامعه بیان کرد.

سهرابی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در بزرگداشت برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید به سمت اجرای برنامه‌های تاثیرگذار و ماندگار رفت، افزود: مردم در نقاط مختلف نشان داده‌اند که بهترین برگزار کننده مراسم و آیین‌های این هفته مقدس هستند.

وی گفت: شهرستان بستک نیز هر ساله در سالگرد دفاع مقدس رنگ و بویی خاص به خود می‌گیرد.

وی همچنین در ادامه ضمن تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس بیش از 37 برنامه در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج در روستاهای دور و نزدیک شهرستان برگزار خواهد شد.

وی مهمترین برنامه‌ها را حضور حماسی بسیجیان و نظامیان در رژه حماسی 31 شهریور، عطر افشانی قبور مطهر شهدای جنگ تحمیلی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدای انقلاب، رزمندگان، جانبازان و آزادگان افتخار آفرین انقلاب اسلامی برشمرد.

فرمانده سپاه شهرستان بستک در ادامه گفت: در این هفته برنامه‌های مختلف و متعدد ورزشی و فرهنگی نیز در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

وی، برگزاری سه یادواره شهدا در سه روستای شهرستان، نشست‌های سیاسی و فرهنگی و به صدا در آوردن زنگ حماسه و ایثار را از دیگر برنامه‌های این هفته در شهرستان بستک عنوان کرد.

سهرابی در ادامه گفت: برپایی نمایشگاه عکس با موضوع جنگ تحمیلی و دفاع مقدس و حجاب در بازار و مجتمع تجاری شهر بستک، ارسال پیامک با موضوع جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس، تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس نیز از برنامه‌های دیگر این هفته است.

انتهای پیام/ل10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول