اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گتوند:

دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای انسان‌سازی بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه گتوند گفت: دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای انسان‌سازی بود و به این دلیل باید در راستای حفظ داشته‌های آن دوران تلاش کنیم.

دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای انسان‌سازی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، حجت‌الاسلام سید حسین علوی اصل صبح امروز در جمع مسئولان شهرستان گتوند اظهار داشت: دفاع مقدس فرصتی مغتنم و طلایی بود که باید در راستای حفظ داشته‌های آن تلاش کنیم و بکوشیم تا ارزش‌های والای آن باقی بماند.

وی افزود: تمام دوران هشت ساله دفاع مقدس یوم‌الله است و به این دلیل باید برای توسعه ارزش‌های والای آن بین نسل جوان گام‌های اساسی برداشت.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: هر روز و هر ساعتی از دوران دفاع مقدس یک درس به ما می‌آموزد و ما باید تلاش کنیم تا در تمام طول سال به یاد شهدا و دوران دفاع مقدس و جان‌فشانی‌ها و ایثارگری‌های آنان باشیم و محدود به هفته دفاع مقدس نباشد.

علوی اصل همچنین اظهار داشت: تمام دنیا در طول دوران دفاع مقدس علیه کشور ما بودند ولی ملت شجاع ایران با ایمان قوی که داشتند در مقابل استکبار دنیا ایستادند اما هم اکنون وظیفه ما این است که ارزش‌های انقلابی و اسلامی را به نسل جوان ملت ایران انتقال دهیم.

امام جمعه گتوند افزود: برنامه‌های متعددی با تغییرات نسبت به سال‌های گذشته با توجه به موقعیت حساس کنونی باید در هفته دفاع مقدس انجام شود تا روحیه مقاومت و ایستادگی با یاد آوری آن دوران پر افتخار زنده نگه داشته شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول