اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن خبر داد

مرمت و بازسازی 42 مدرسه در بردسکن توسط بسیج سازندگی

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه بردسکن گفت: در تابستان امسال 42 مدرسه در روستاهای بردسکن توسط نیروهای طرح بسیج هجرت مرمت و بازسازی شد.

مرمت و بازسازی 42 مدرسه در بردسکن توسط بسیج سازندگی

به گزارش فارس از بردسکن، رسول نجار صبح امروز و در جمع بسیجیان اردوهای هجرت و اختتامیه طرح سازندگی در روستاهای بردسکن، اظهار کرد: بسیج سازندگی شهرستان توانسته با استفاده از این نیروها اقدامات موثری را در سطح روستاها داشته باشند.

وی بسیج را در همه جهات نیروی مخلص و خدمتگذار جامعه خواند و ادامه داد: بسیج در دوران جنگ، نقش اول را در جبهه‌ها داشت و امروز در امنیت، بازسازی، اقدامات فرهنگی و خدمات‌دهی فعالیت دارد.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن، افزود: ایام تابستان فرصت مناسبی است تا دانش‌آموزان با کار و تلاش در روستا و مکان‌های سخت آشنا شوند.

وی به توانمندی بسیج در همه امور اشاره کرد و اظهار داشت: جهاد سازندگی یادگار امام راحل است که بعد از ادغام، وظیفه خدمت به روستائیان در کنار سایر دستگاه‌ها را بر عهده گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن، آشنا شدن دانش‌آموزان با مناطق محروم را دیگر ماموریت طرح هجرت دانست.

وی در جمع دانش‌آموزان طرح بسیج سازندگی حضور پررنگ آنان را در صحنه‌های مختلف انقلاب ستود و خاطرنشان کرد: کشور ایران از ابتدا با توکل بر خدا و به پشتیبانی مردم به پیروزی رسید و امروز هم خدمت‌کردن و در صحنه بودن و نیز نشان دادن اقتدار نظام اسلامی اولویت است.

وی سربلندی امروز ایران را مرهون خون شهداء، ایثارگران و آزادگان سرافراز دانست و گفت: ولایت فقیه امید همه جهانیان است و بیداری و حرکت خروشان مردم دنیا که شاهد هستیم از ندای ایران اسلامی بر ضد ظلم و ستم است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول