اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش پاکدشت خبر داد

کسب رتبه‌های رنگارنگ توسط گروه‌های آموزش و پرورش پاکدشت

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت از کسب رتبه‌های رنگارنگ استانی برای گروه‌های آموزش ابتدایی این شهرستان خبر داد.

کسب رتبه‌های رنگارنگ توسط گروه‌های آموزش و پرورش پاکدشت

محمدرضا جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران ضمن تقدیر از عملکرد خوب گروه‌های آموزش ابتدایی، از کسب رتبه‌های برتر استانی در رشته‌های مختلف برای این گروه خبر داد و از این امر ابراز خرسندی کرد.

به گفته مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت، این گروه کارشناسی توانسته در سال تحصیلی 91-90 رتبه اول استان در طرح درس پژوهی با هدایت محمد صفری بختیاری و همکاری مدارس مجری طرح، رتبه دوم طرح انس با قرآن با هدایت مسعود آذر و همکاری مدارس مجری طرح، رتبه دوم استان در طرح لذت درس علوم با هدایت محسن پازوکی و همکاری مدارس مجری طرح، رتبه دوم استان در طرح جابر بن حیان با هدایت ابراهیم رنجبر و همکاری مدارس مجری طرح، رتبه سوم استان در طرح مهارت‌های زندگی و اسلامی با هدایت معصومه هاشم‌زاده و همکاری مدارس مجری طرح و رتبه سوم استان در طرح پژوهش‌سرا با هدایت روح‌الله داوری و نظر و همکاری مدارس مجری طرح را کسب کند.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول