اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه لرستان:

نیروی انتظامی مظهر اقتدار انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه لرستان گفت: امنیت لازمه‌های اصلی زندگی است و نیروی انتظامی مظهر اقتدار انقلاب اسلامی است.

نیروی انتظامی مظهر اقتدار انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت‌الاسلام محمد حاجی‌پور پیش از ظهر امروز در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در پلدختر با تبریک ولادت امام رضا(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی به عنوان یار و یاور رهبری در طول دوران انقلاب اسلامی در صحنه‌ها حضور داشته و با نثار خون عزیزترین فرزندان میهن این حضور را ثابت کرده است.

وی ضمن تقدیر از رشادت‌های نیروهای انتظامی افزود: اقتدار امروز جمهوری اسلامی مرهون خون هزاران شهید و مجاهدت رزمندگان و ایثارگری آنان است.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه لرستان با بیان اینکه نیروی انتظامی سرمایه ارزشمند امنیت کشور است، گفت: وظیفه و رسالت نیروی انتظامی مبارزه با اشرار، سرقت، مواد مخدر، مشروبات الکلی، فساد و فحشا و برخورد با هنجارشکنان، اراذل و اوباش و صیانت از عفت عمومی، حقوق شهروندی و برقراری امنیت و آرامش در جامعه است که وظیفه بسیار سخت و سنگین و به شدت نیازمند مشارکت و تعامل مردم است.

حاجی‌پور امنیت را بهترین نعمت دانست و افزود: امنیت لازمه‌ اصلی زندگی است و امروز نیروی انتظامی این مهم را برای همه شهروندان به ارمغان آورده و در سایه آن است که آرامش و آسایش به وجود می‌آید.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه لرستان با بیان اینکه نیروی انتظامی مظهر اقتدار انقلاب اسلامی است، گفت: امنیت امروز محصول تلاش نیروهای مسلح است و نیروی انتظامی نیرویی است که همیشه در صحنه است و تفاوت این نیرو با نیروهای مسلح در ارتباط رو در روی آن با مردم و جامعه است.

در ادامه فرمانده انتظامی پلدختر ایجاد امنیت پایدار را مسئولیتی خطیر دانست و گفت: این مقوله به عنوان ضروری‌ترین مولفه عمران، آبادانی و توسعه همواره مورد توجه بوده است که همه در آن نقش دارند.

علی نجات کرمی افزود: ایجاد نظم، امنیت و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی با مشارکت دلسوزانه مردم محقق می‌شود و این مهم با تلاش جان‌برکفان نیروی انتظامی در راستای حفظ ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل شده است.

به مناسبت هفته نیروی انتظامی، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی پلدختر با حضور امام جمعه پلدختر، فرماندار، رئیس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب و فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان محلی در محل ستاد نیروی انتظامی این شهرستان برگزار شد. 

در این مراسم همچنین از نیروی انتظامی، کارکنان نمونه و بازنشستگان انتظامی و رانندگان نمونه و تلاشگران عرصه نظم و امنیت با لوح سپاس و اهدای هدایایی تجلیل شد.

8 تا 14 مهر به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول