اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در کردستان:

نیروهای مسلح حفظ عزت حاکمیت را تضمین می‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به جایگاه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، گفت: با وجود نیروهای متعهد و برخوردار از معنویت، عزت و اقتدار حاکمیت و نظام اسلامی حفظ و تقویت می‌شود.

نیروهای مسلح حفظ عزت حاکمیت را تضمین می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی پیش‌ازظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کردستان در سنندج اظهار کرد: نیروهای مسلح ایران همانند دیوارهای مستحکمی در مقابل هجمه‌های دشمنان ایستادگی می‌کنند.

وی وجه تمایز نیروهای مسلح ایران با سایر نیروها را برخورداری از قدرت معنویت دانست و تصریح کرد: قدرت معنویت، روحیه جهادی و نگرش نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران عامل برتری آنها بر نیروهای مسلح سایر کشورهاست.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان حراست و ارتقای روحیه جهادی و معنویت نیروهای مسلح را ضروری دانست و بیان داشت: این رسالت سازمان قضایی نیروهای مسلح است که در راستای ارتقا و حفظ این ویژگی‌های منحصر به فرد تلاش کند.

وی تصریح کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح باید با ارائه برنامه‌های مختلف آموزشی و بصیرت‌افزایی، سلامت نیروهای مسلح را حفظ کرده و زمینه را برای ارتقای این شاخصه‌ها فراهم نمایند.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی گفت: اصل اسلام و اساس آن بر خدمتگزاری به مردم است و مسئولان باید به این مهم اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی تصریح کرد: قبول مسئولیت‌ها باید با توجه به توانایی و ظرفیت‌ها صورت بگیرد و هر کس در هر پست و مقامی تنها بر اساس توانایی‌هایش مسئولیت قبول کند.

به گفته وی، مسئولیت در نظام اسلامی وسیله‌ای برای رشد و خدمت به مردم است و افرادی که در نظام اسلامی مسئولیت قبول می‌کنند و رسالت خود را به درستی انجام نمی‌دهند باید جایگاه خود را به دیگران واگذار کرده و سمت‌هایی متناسب با توانایی شخصی قبول نمایند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در پایان افزود:‌ مدیران و مسئولان در جوامع اسلامی باید بعد از پایان هر روز کاری، کارها و خدمات خود را مورد بررسی قرار داده و در حذف نقایص و تقویت نقاط قوت حوزه کاری خود همت کنند.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول