اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی:

موفقیت در جذب گردشگر مستلزم حرکت به سمت هتل‌داری علمی است

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی گفت: باید به سمت هتل‌داری علمی حرکت کنیم تا در جذب گردشگر توفیق‌های زیادی کسب شود.

موفقیت در جذب گردشگر مستلزم حرکت به سمت هتل‌داری علمی است

حسین امامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: باید از روش‌های نوین مهمانداری و هتل‌داری نهایت استفاده شود ولی این به معنای اسراف و تشریفات زائد نیست زیرا این موضوع با تربیت اسلامی و آموزه‌های دینی منافات دارد.

وی در واکنش به این موضوع که در بعضی هتل‌های لوکس کشور خوراکی با روکش طلا سرو می‌شود، تصریح کرد: باید از هرگونه اقدامی که از آن رنگ و بوی طاغوت استشمام می‌شود خودداری کرد به ویژه که استفاده از ظروف طلا و مواردی این چنین زیبنده یک حکومت دینی نیست.

قائم‌مقام سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی معرفی ظرفیت‌های گردشگری مناطق مختلف استان را خواستار شد و ادامه داد: در شهرستان‌های مختلف استان آثار تاریخی، باستانی، طبیعی و ... زیادی وجود دارد که می‌توان با معرفی آنها برای رشد صنعت گردشگری حتی در فصول سرد سال کمک کرد.

امامی یکی از شهرستان‌های مستعد سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری را خوی دانست و اظهار داشت: این شهرستان در شمال غربی‌ترین نقطه ایران و آذربایجان واقع شده و در مرز کشور ترکیه قرار دارد و در دشتی وسیع و محصور بین کوه‌های سر به فلک کشیده واقع است.

قائم‌مقام سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی بلندترین کوه این خطه را «اورین» ذکر کرد و ادامه داد: این کوه با ارتفاع 3 هزار و 650 متری با رودخانه‌ها و چشمه‌های جوشانش آب حیات را در رگ‌های او به جریان انداخته است.

امامی یکی از آثار تاریخی این شهرستان را مناره شمس تبریزی عنوان کرد و اظهار داشت: این برج تاریخی در خوی واقع بوده و از شاخ‌های آهو، بز کوهی و قوچ‌های شکار شده توسط شاه‌های صفوی زینت داده شده است که هر سال این برج مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول