اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار تهران:

پس از انقلاب سبک و سیاق آموزش با دگرگونی اساسی مواجه شد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌‏ریزی استاندار تهران گفت: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ارائه خدمات آموزشی در نقاط مختلف کشور و سبک و سیاق آموزشی با دگرگونی اساسی مواجه شد.

پس از انقلاب سبک و سیاق آموزش با دگرگونی اساسی مواجه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، نعمت‏‌الله ترکی ظهر امروز در جمع مسئولان آموزش و پرورش شهرستان دماوند اظهار داشت: شرایط خدمات‌‏رسانی به دانش‌‏آ‌موزان در مراکز آموزشی با پیش از انقلاب اسلامی غیرقابل مقایسه است.

ترکی تصریح کرد: شیوه‌‏های فراگیری علوم در بدنه آموزشی در روزهای قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تنها اهداف استکبار جهانی را دنبال می‏کرد.

وی اضافه کرد: اما پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل(ره) این سبک و سیاق آموزشی با دگرگونی اساسی مواجه شد.

معاون برنامه‌‏ریزی استاندار تهران همچنین با اشاره به جریانات دفاع مقدس، دشمن بعثی را عنصری مغلوب برابر ایران اسلامی خواند.

ترکی تصریح کرد: استکبار جهانی به خوبی می‏دانست که تغییر رژیم ستم‏‌شاهی ایران به جمهوری اسلامی با رهبری امام راحل(ره) راه را بر تاراج داشته‌‏های این کشور می‌‏بندد.

وی اضافه کرد: بنابراین تلاش نظام سلطه پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بر ضربه زدن به این جریان مقدس معطوف شد.

معاون برنامه‏‌ریزی استاندار تهران افزود: دشمنان ایران اسلامی با واسطه قرار دادن فردی نادان همچون صدام ملعون در رأس رژیم سفاک بعث به مقابله با ایران اسلامی پرداختند.

ترکی ادامه داد: پس از این گزینش عناصر تهاجمی از سوی استکبار جهانی و نشان دادن چراغ سبز حلمه از سوی آمریکای جنایتکار، مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی مورد هجمه ارتش بعث قرار گرفت.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول