اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری بروجرد:

آموزش و پرورش زیربنای توسعه ملی است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری بروجرد آموزش و پرورش را زیربنای توسعه ملی عنوان و بر اهمیت تصمیم‌گیری شواری آموزش و پرورش برای این حوزه تاکید کرد.

آموزش و پرورش زیربنای توسعه ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، مهدی پازوکی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش بروجرد گفت: شورای آموزش و پرورش باید در جلسات تصمیم‌گیری‌های مناسبی را داشته باشد، زیرا این شورا قشر عظیمی از دانش‌آموزان و معلمان را زیر پوشش دارد.

وی بیان کرد: کشورهای توسعه یافته با اولویت قراردادن آموزش و پرورش در صدر نیازهای جامعه به عنوان زیربنای توسعه ملی، اصلاح و نوسازی نظام تعلیم و تربیت را با مشارکت و نظارت مردم محقق ساخته‌اند.

سرپرست فرمانداری بروجرد با بیان اینکه شورای آموزش و پرورش، تاثیر فراوانی بر بحث فرهنگی و علمی شهرستان دارد، اضافه کرد: دانش‌آموزان امروز جامعه، مسئولان فردا هستند و پایه‌ریزی آینده‌سازان از آموزش و پرورش است.

وی تصریح کرد: دشمنان تلاش دارند که به ایران اسلامی از نظر فرهنگی و علمی ضربه وارد کنند و تهاجم فرهنگی که بارها رهبر معظم انقلاب به آن اشاره دارد، یکی از همین اهداف شوم است که باید در جلسات شورای آموزش و پرورش برای مقابله با این موضوع برنامه‌ریزی اصولی صورت گیرد.

پازوکی اظهار داشت: نهادهای آموزش و پرورش باید تلاش کنند تا مهارت‌های زندگی را در فرزندان تقویت و آنها را با پیشرفت‌ها آشنا کنند.

وی یادآور شد: ارتباط اولیا و مربیان برای پیشبرد هرچه بهتر اهداف آموزش و پرورش و آینده دانش‌آموزان بسیار تاثیر دارد.

انتهای پیام/ل۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول