اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای فنی استان

مسائل ساختمان آموزش هتلداری سرعین حل شد

خبرگزاری فارس: اختلاف نظرها و مسائل مطرح شده در مورد ساختمان آموزش هتلداری فنی و حرفه‌ای شهرستان سرعین در هشتمین جلسه شورای فنی استان اردبیل مطرح و بررسی شد.

مسائل ساختمان آموزش هتلداری سرعین حل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عصر امروز در هشتمین جلسه شورای فنی استان به اعتراض اداره کل فنی و حرفه‌ای استان در مورد صورت جلسه 25 تیر ماه سال جاری مربوط به ساختمان آموزش هتلداری فنی و حرفه‌ای پرداخته شد.

در این جلسه اختلاف نظر پیمانکار و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در مورد قرارداد اجرای عملیات ساختمان آموزش هتلداری فنی و حرفه‌ای مطرح و قرار شد تا اختلافات مطرح شده در چارچوب شرایط عمومی کمیته پیمان حل و فصل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احداث ساختمان  آموزش هتلداری فنی و حرفه‌ای شهرستان سرعین از سال 86 آغاز شده و در سال 89 به بهره‌برداری رسیده است اما تاکنون استقبالی برای شرکت در این دوره‌های آموزشی و فرصت ایجاد شده از سوی هتلداران و پرسنل هتل‌های این شهرستان صورت نگرفته است.

پروژه عمرانی ساختمان آموزش هتلداری واقع در شهرستان سرعین زودتر از موعد مقرر به بهره‌برداری رسیده است.

شهرستان سرعین به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری کشور و مناطق نمونه گردشگری استان اردبیل و داشتن چشمه‌های آب گرم فراوان نیاز ضروری به برگزاری چنین دوره‌های آموزش و تربیت نیروی انسانی به عنوان یک امر مهم و اجتناب‌ناپذیر در صنعت هتلداری دارد و تمامی پرسنل هتل‌ها و مراکز اقامتی باید در همه زمینه‌ها آموزش و تربیت لازم را دیده و آماده ارائه بهترین خدمات به میهمانان مراکز پذیرایی خود باشند.

یکی از دلایل مواجه شدن صنعت هتلداری در کشورمان با چالش های زیاد نبود نیروی متخصص و تربیت شده در این صنعت است.

امروزه هتل‌های استان ما از نبود مدیران کارآمد، مدیران میانی با تخصص و پرسنل حرفه‌ای ضربه‌های زیادی را متحمل شده‌اند بنابراین نیاز به نیروی انسانی مجرب امروزه بسیار در این صنعت مشهود بوده و وجود مراکز آموزش هتلداری با رعایت استانداردهای روز می‌تواند به این مهم کمک شایانی کند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول