اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی گچساران:

13 مدرسه گچساران در اردوهای هجرت 3 مرمت شد

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه گچساران گفت: 13 مدرسه در نقاط محروم این شهرستان در اردوهای طرح هجرت 3 توسط دانش‌آموزان مرمت و بازسازی شد.

13 مدرسه گچساران در اردوهای هجرت 3 مرمت شد

رحیم محمدی پیش از ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: بسیج سازندگی با هدف گسترش روحیه جهادی و محرومیت‌زدایی از مناطق محروم تشکیل شده است.

وی یادآور شد: بسیج سازندگی ثابت کرده است که با تفکر بسیجی و جهادی و با حداقل امکانات بهترین خدمات را می‌توان ارائه داد و تاکنون در اردوهای جهادی بسیج سازندگی گچساران عشق و اراده بر کمبودها فائق آمده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه گچساران با اشاره به فعالیت‌های مختلف اعضای بسیج سازندگی در طرح هجرت 3 و اردوهای جهادی، این طرح را یک کار موفق در زمینه جهاد سازندگی با محوریت تفکر بسیجی عنوان کرد.

محمدی تصریح کرد: در این طرح علاوه بر بهسازی و زیباسازی مدارس توسط دانش‌آموزان و استادکاران، برنامه‌های جانبی فرهنگی نیز برنامه‌ریزی و اجرایی شد.

وی برگزاری کلاس‌های عقیدتی، امدادی، آموزشی و بهداشتی و آموزش مهارت‌های پایه به دانش‌آموزان و تقویت مبانی اعتقادی آن‌ها را از جمله برنامه‌های تدوین و اجرا شده توسط بسیج برای دانش‌آموزان در ساعت‌های غیر کاری عنوان کرد.

محمدی ابراز داشت: بسیج سازندگی در قالب طرح‌های مختلف با حضور در مناطق محروم و دورافتاده اقدام به عمران و آبادانی روستاها می‌کند.

یک‌هزار و 553 دانش‌آموز گچسارانی در اردوهای هجرت 3 حضور داشتند

وی تعداد دانش‌آموزان شرکت‌کننده در طرح هجرت 3 در تابستان امسال را 850 دانش‌آموز برادر و 703 دانش‌آموز خواهر اعلام کرد.

محمدی یادآور شد: تعداد 32 استادکار نیز هدایت، راهنمایی و آموزش فعالیت‌های این دانش‌آموزان را بر عهده داشتند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه گچساران مشارکت دانش‌آموزان در طرح بسیج سازندگی را نوعی تلاش برای استقلال کشور دانست و بر لزوم ترویج این فرهنگ تأکید کرد.

محمدی بیان داشت: تعلیم و پرورش انسان‌های خودکفا، خلاق و شجاع از اهداف پیش‌بینی شده در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بوده که برنامه‌های بسیج سازندگی گامی مؤثر در رسیدن به این هدف است.

وی گفت: دانش‌آموزان در طرح هجرت 3 به انجام فعالیت‌هایی همچون رنگ‌آمیزی، مرمت، دیوار نویسی، جوشکاری، تعمیر میز و صندلی مدارس، گرافیک و نقاشی در و دیوارها و ساختمان مدارس مناطق محروم گچساران پرداختند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول