اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جریان بازدید استاندار اردبیل از هتل نیمه ساخت خلخال اعلام شد

ساخت هتل در خلخال توجیه ندارد/ انتقاد از کیفیت پایین پروژه‌های بتنی در خلخال

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل در جریان بازدید از هتل – تالار نیمه تمام در خلخال از اجرای پروژه‌های بتنی با کیفیت پایین در این شهرستان انتقاد کرد.

ساخت هتل در خلخال توجیه ندارد/ انتقاد از کیفیت پایین پروژه‌های بتنی در خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه نیمه تمام هتل – تالار اندبیل خلخال اظهار داشت: توسعه این اماکن باید بر اساس ظرفیت پذیرش مسافران و حضور آنها در منطقه اتفاق بیفتد تا بخش عظیمی از سرمایه‌گذاری‌ها در کوتاه مدت و میان مدت جواب دهد.

در این بازدید فرماندار شهرستان خلخال نیز گفت: از اول امسال تاکنون 700 هزار توریست وارد شهرستان خلخال شده‌اند و از مناطق طبیعی و گردشگری خلخال بازدید کرده‌اند.

هوشنگ محمدی با بیان اینکه سه هتل در شهرستان خلخال در حال احداث است، یادآور شد: الان نیازی به احداث هتل جدید وجود ندارد، ولی اگر تفرجگاه اندبیل تکمیل شده و تله‌کابین به مرحله عملیاتی برسد امکان احداث و تکمیل هتل و توجیه‌پذیری آن وجود خواهد داشت.

وی به وضعیت هتل خمس و پر بودن ظرفیت آن در فصل‌های گردشگری اشاره کرد و خاطرنشان کرد: جذابیت‌های روستایی و شهری باید امکان رونق صنعت گردشگری و هتلداری را فراهم آورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این بازدید مدیر امور شعب بانک ملی استان نیز به توجیه‌ناپذیر بودن پروژه هتل – تالار نیمه تمام شهر خلخال در نزدیکی منطقه گردشگری اندبیل اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه احداث هتل در این منطقه توجیه اقتصادی ندارد شایسته است سرمایه‌گذار پروژه نسبت به تکمیل تالار اقدام کند.

اصلان کریمی بیان داشت: از محل مانده تسهیلات بنگاه‌های زود‌بازده این پروژه مورد ارزیابی قرار گرفته و ما رقم 250 میلیون تومان تسهیلات را برای این پروژه مورد بررسی و کار کارشناسی قرار دادیم و به نظر می‌رسد در این ارزیابی‌ها توجیه مورد تایید نبوده و ایرادات ساختمان نیز مورد تایید کارشناسان بوده است.

وی تصریح کرد: این پروژه در یک هزار و 500 متر‌مربع و دو طبقه در حال احداث است که برای تکمیل آن 500 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

مدیر امور شعب بانک ملی استان ادامه داد: امیدواریم با مساعدت مسئولان استانی و تصویب نهایی در بانک ملی بتوانیم تسهیلاتی را برای تکمیل تالار این مجموعه در نظر بگیریم.

این هتل – تالار با پیشرفت 50 درصد در حال احداث است که تاکنون برای تکمیل آن یک میلیارد و 350 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

بازدید استاندار اردبیل از امامزاده سید دانیال خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل همچنین از مراحل احداث مجموعه فرهنگی – مذهبی امامزاده سید دانیال خلخال بازدید کرد.

برای این پروژه امسال 100 میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی شده که با تخصیص 30 درصد بخشی از این اعتبارات پرداخت شده و پروژه در یک طبقه با پیشرفت 20 درصد در حال اجراست.

همچنین در سفر اکبر نیکزاد به خلخال مقام عالی استان از مراحل مختلف احداث مصلای این شهر بازدید کرد که بخش زیر‌زمین آن هم اکنون در اختیار نمازگزاران خلخالی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مصلای خلخال در دو طبقه صحن اصلی و مناره‌ها در حال احداث است که برای تکمیل آ> 250 تن آهن آلات نیاز است که 750 میلیون تومان اعتبار ورد نیاز آن می‌باشد.

اعتبار استانی این پروژه نیز 400 میلیون تومان اعلام شد که با تخصیص 30 درصد قرار است این رقم اعتباری تامین شود.

در جریان این بازدید از برخی موازی‌کاری‌ها و پرهیز در این زمینه خبر داده شد تا ساخت پروژه به سرعت انجام شود.

انتهای پیام/62005/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول