اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس امنیت استان مرکزی:

دارو‌های غیرمجاز بدنسازی در اراک کشف شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: با تلاش ماموران انتظامی پلیس امنیت عمومی استان از دو باشگاه بدنسازی در شهر اراک مقدار قابل توجهی داروهای غیر مجاز کشف و ضبط شد.

دارو‌های غیرمجاز بدنسازی در اراک کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی احمد عباسی اظهار داشت: در پی اطلاع مردمی مبنی بر فروش داروهای غیر مجاز بدنسازی بین ورزشکاران در دو باشگاه در شهر اراک موضوع در دستور کار ماموران انتظامی پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت عمومی استان متصدیان دو باشگاه بدنسازی و پرورش اندام در اراک که اقدام به فروش داروهای غیرمجاز در بین ورزشکاران می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: ماموران پس از شناسایی و هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی به عمل آمده از محل انبار داروها و منزل متهمان تعداد 15 هزار و 722 عدد انواع قرص و تعداد یک هزار و 225 عدد آمپول بدنسازی و مقدار تقریبی 182 کیلو و 623 گرم پروتئین و کراتین مخصوص بدن‌سازی که همگی خارجی و به صورت قاچاق وارد کشور شده بودند و هیچ‌گونه تائیدیه وزارت بهداشت را نداشت کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: با تشکیل پرونده‌ای در این رابطه متهمان تحویل مقام قضایی شدند.

انتهای پیام/87001/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول