اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شبانکاره خبر داد

برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در شبانکاره

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شبانکاره از برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در شبانکاره خبر داد.

برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در شبانکاره

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره، سیدحسین متمکن صبح امروز در آیین افتتاح نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در شبانکاره اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که باید مورد توجه و تأکید مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: کیفیت بخشیدن به برنامه‌های فرهنگی و استفاده بهینه از اوقات فراغت می‌تواند در ارتقای سطح فعالیت‌های جوانان تاثیر به‌سزایی داشته باشد و باید در این راستا تلاش خود را بیشتر کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شبانکاره با اشاره به برپایی این نمایشگاه خاطرنشان کرد: به مناسبت ماه محرم و در راستای گسترش و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در شبانکاره نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی برگزار شده است.

متمکن گفت: در این نمایشگاه تعداد بیش از 10 هزار جلد کتاب در قالب 1500 عنوان با موضوع‌های مختلف از جمله دین، ادبیات، داستان، کودک و نوجوان، تاریخ و با تخفیف 20 درصد در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

وی اظهار امیدواری کرد با برپایی نمایشگاه کتاب در طول سال و به مناسبت‌های مختلف شاهد گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی در شبانکاره باشیم.

این مسئول بیان کرد: این نمایشگاه از امروز به مدت یک‌هفته در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شبانکاره دایر است و امیدوار هستیم با استقبال جوانان روبه‌رو شود.

متمکن اذعان داشت: در نیمه دوم سال جاری برنامه‌های متنوعی برای رشد و رونق فعالیت‌های فرهنگی و هنری در سطح منطقه پیش‌بینی شده و تلاش داریم نسبت به افزایش کیفیت برنامه‌های فرهنگی اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/2451/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول