اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر:

مشکلات اعتباری اجرای فاضلاب گناوه را با کندی مواجه کرده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: در سال91 که وضعیت اعتباری با مشکل مواجه شد اعتباری به طرح فاضلاب گناوه اختصاص نیافته است و ادامه این طرح فاضلاب با کندی به پیش می‌رود.

مشکلات اعتباری اجرای فاضلاب گناوه را با کندی مواجه کرده است

 محسن درفشان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با بیان اینکه  فاز اول طرح مطالعاتی شهرهای عالی شهر، چغادک، کنگان و دیر بین 10 تا 80 درصد پیشرفت دارد گفت: فاز صفر مطالعاتی فاضلاب عالی شهر به پایان رسیده است و فاز اول آن نیز 80 درصد پیشرفت دارد و برای اجرای فاز دوم یک میلیارد و 750 هزار ریال  اعتبار نیاز دارد.

درفشان ادامه داد: فاز اول طرح مطالعات شبکه فاضلاب شهرهای اولویت‌دار استان بوشهر در حال اجرا است.

وی از اجرای 80 درصد طرح مطالعاتی شبکه فاضلاب  شهر چغادک خبر داد و افزود: فاز صفر این طرح به پایان رسیده است و برای اجرای فاز دوم آن به یک میلیارد و 750 میلیون ریال اعتبار نیاز است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به اینکه فاز صفر طرح مطالعاتی شبکه فاضلاب شهرهای دیر و کنگان به پایان رسیده است، تصریح کرد: فاز اول مطالعاتی این شهرها 10 درصد پیشرفت دارد و برای تکمیل آن به دو میلیارد و نهصد میلیون ریال اعتبار نیاز است.

در فشان در ادامه به طرح‌ فاضلاب در شهر بوشهر  اشاره کرد و افزود: به لطف خدا طرح مطالعاتی و نقشه‌برداری فاضلاب چهار محله قدیمی به اتمام رسیده است و اجرای این طرح در چهار محل قدیمی آغاز شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه طرح فاضلاب در سه شهر بوشهر، گناوه و دیلم از سال 72 آغاز شده است، گفت: طرح فاضلاب گناوه و دیلم که طبق موافقتنامه تا 89 باید پایان می‌یافت اکنون 65 درصد پیشرفت دارد که با پیگیری‌های انجام شده سال 90 اعتبار ناچیزی برای پرداخت دیون اختصاص یافت، ولی در سال91 که وضعیت اعتباری با مشکل مواجه شد اعتباری اختصاص نیافته است و ادامه این طرح فاضلاب با کندی به پیش می‌رود.

وی گفت: اجرای طرح فاضلاب گناوه که شامل ساخت تصفیه‌خانه، اجرای خطوط اصلی انتقال، اجرای خطوط فرعی و اجرای انشعابات است بعضا با مشکل روبرو بوده است.

این مقام مسئول گفت: اجرای تصفیه‌خانه فاضلاب در سه شهر عالی بوده است ولی در گناوه اجرای خطوط اصلی به نحو احسن اجرا نشده است چرا که از طول شبکه فرعی که 116 کیلومتر است 111 کیلومتر آن اجرا شده ولی از طول خطوط اصلی که 24 کیلومتر است تنها چهار کیلومتر آن اجرا شده و خطوط اصلی جوابگوی خطوط فرعی نیست.

انتهای پیام/66006/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول