اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور روستایی استانداری قزوین:

فعالیت‌های عمران روستایی در قزوین توسعه می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور روستایی استاندار قزوین از اجرای عملیات‌ جدول‌گذاری، آسفالت‌کشی، جمع‌آوری زباله‌های روستایی، حصار‌کشی آرامستان‌ها و پروژه‌های مختلف عمرانی دیگر در بخش روستایی این استان خبر داد.

فعالیت‌های عمران روستایی در قزوین توسعه می‌یابد

غلام طاهر‌خانی امروز در گفت‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به توسعه روستایی در استان قزوین اظهار داشت: بیشترین توجه و نگاه مسئولان استان به حمایت از نقاط کمتر توسعه یافته و محروم است.

مدیرکل امور روستایی استانداری قزوین عنوان کرد: جدول‌گذاری، آسفالت‌ریزی، ساخت خانه‌های عالم روستایی، حصارکشی آرامگاه‌ها و نیز جمع‌آوری زباله‌ها از سطح روستا از جمله کار‌ها و اقداماتی است که توسط این اداره‌کل در تمام روستاهای شناسایی شده استان قزوین در حال پیگیری و انجام است.

وی با بیان اینکه حمایت و توجه دولت به بخش روستایی بی‌نظیر است، اذعان داشت: امیدواریم که با توفیق الهی بتوانیم گام‌های مؤثرتر و بهتری را در ماه‌های آینده در حوزه روستایی در این استان به انجام رسانده و سبب رضایت‌مندی بیشتر روستائیان شویم.

انتهای پیام/77005/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول