اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

تعهد و تدین دلیل موفقیت تیم فوتبال شهرداری یاسوج

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد پس از نتیجه درخشان تیم فوتبال شهرداری یاسوج در رقابت‌های جام حذفی مقابل مس کرمان گفت: دلیل موفقیت‌های تیم فوتبال شهرداری یاسوج را در تعهد و تدین آنها می‌بینم.

تعهد و تدین دلیل موفقیت تیم فوتبال شهرداری یاسوج

سید حسین صابری پس از پیروزی تیم فوتبال شهرداری یاسوج برابر مس کرمان از سری رقابت‌های فوتبال جام حذفی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در یاسوج با تبریک این پیروزی به همه جوانان علاقمند به ورزش در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در واقع با هر پیروزی که تیم فوتبال شهرداری یاسوج کسب می‌کند از صمیم قلب شاد می‌شوم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: تیم فوتبال شهرداری یاسوج در طول چند سال گذشته موفقیت‌های خوبی را کسب کرده و توانسته دل مردم را شاد کند و هیچ پاداشی بالاتر از این کار برای مسئولان و عوامل تیم فوتبال شهرداری یاسوج نیست.

وی تعهد و تدین را از شاخصه‌های مهم برای موفقیت در هر کاری دانست و گفت: تا آن ‌جا که من از نزدیک این‌ها را می‌شناسم در کادر مدیریتی، کادر فنی و بازیکنان افرادی متدین و مخلص هستند.

صابری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند «برای ورزش خرج کنید چراکه این خرج کردن‌ها هزینه نیست و نوعی سرمایه‌گذاری است»، تصریح کرد: خود عوامل تیم فوتبال شهرداری نیز می‌دانند که دست ما برای کمک به تیم‌ها و باشگاه‌ها بسته است ولی از مسئولان استانی می‌خواهیم تا آن‌جا که جا دارد و قانون اجازه می‌دهد دست این تیم را بگیرند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد که اصلیتی کرمانی دارد در پاسخ به این مزاح خبرنگار فارس که شما در بازی با شهرداری یاسوج به عنوان یک کرمانی شکست سنگینی را متحمل شدید، یادآور شد: چندین سال است که از کرمان به دلیل مشغله کاری به دور هستم و اکنون به عنوان عضوی از استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که با موفقیت‌های آن‌ها خوشحال و در ناکامی‌های آن‌ها غمگین می‌شوم.

انتهای ‌پیام/2571/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول