اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفای سیستان ‌و بلوچستان خبر داد

برخورداری 370 هزار جمعیت شهری سیستان از آب تصفیه شده

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آبفای سیستان و بلوچستان گفت: با اتمام پروژه آبرسانی سیستان، بیش از 370 هزار نفر از جمعیت شهری سیستان از نعمت آب تصفیه شده و قابل شرب برخوردار خواهند شد.

برخورداری 370 هزار جمعیت شهری سیستان از آب تصفیه شده

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، ابوالفضل صدرائیه صبح امروز در نخستین سفر خود به منطقه سیستان ضمن بازدید از پروژه‌های آبرسانی بر تسریع عملیات اجرایی و همچنین جلب رضایت مردم تأکید کرد.

وی در جمع کارکنان و مدیران امور آب در سیستان افزود: کاهش هزینه، سرعت در اجرا، شفاف‌سازی و بهره‌وری از سیاست‌های کلی و اصلی وزارت نیرو است که باید در اجرای پروژه‌ها مدنظر قرار گیرد.

مدیرعامل آبفای سیستان و بلوچستان ادامه داد: اصلاح الگوی مصرف از دیگر اهداف وزارت نیرو است و با توجه به اهمیت این موضوع در سطح کشور، باید برای دستیابی به این هدف به استانداردهای لازم نزدیک شویم.

صدرائیه بیان کرد: پروژه عظیم آبرسانی به شهرهای سیستان با افق بلند مدت و تا سال 1415 برنامه‌ریزی شده است و نیاز آبی شهروندان زابل و هشت شهر دیگر در منطقه سیستان را تأمین می‌کند.

وی هدف از اجرای این پروژه را تأمین آب مورد نیاز شهرهای زابل، هیرمند، محمدآباد، بنجار، ادیمی، هامون شهر، قرقری و شندول عنوان کرد و گفت: با اتمام این پروژه بیش از 370 هزار نفر از جمعیت شهری سیستان از نعمت آب تصفیه شده و قابل شرب برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل آبفای سیستان و بلوچستان طول خط انتقال این طرح را 160 کیلومتر و ظرفیت تصفیه‌خانه احداث شده را 2 هزار و 50 لیتر در ثانیه عنوان کرد و افزود: در این ارتباط، هفت ایستگاه پمپاژ و یک باب آبگیر که نسبت به احداث مخازن بین راهی با ظرفیت 69 هزار متر مکعب اقدام شده است.

صدرائیه ضمن تشکر از تمامی همکاران در تکمیل و اجرای این پروژه بزرگ بیان داشت: علی‌رغم اختصاص بسیار محدود در اعتبارات، سعی و اهتمام شرکت در بهره‌برداری از این پروژه بزرگ در دهه فجر سال‌جاری می‌باشد.

انتهای پیام/75002/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول