اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

امروز در شیراز

مراسم میثاق با 2 شهید گمنام عشایر فارس برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش عشایر سیار فارس گفت: مراسم میثاق با دو شهید گمنام امروز در دبیرستان عشایری شهید بهشتی شیراز برگزار می‌شود.

مراسم میثاق با 2 شهید گمنام عشایر فارس برگزار می‌شود

روح‌الله حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: این دبیرستان 92 شهید را تقدیم انقلاب کرده که تمام آنها از جامعه عشایری بودند.

وی افزود: عشایر به عنوان یکی از حافظان اصلی مرزهای کشور از دیرباز نقش موثری در دفاع از میهن اسلامی داشته‌اند.

حیدری تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس گردان‌های عشایری به طور فعال در عملیات‌ مختلف جنگ شرکت داشتند و رشادت‌های بسیاری از خود نشان دادند.

وی خاطرنشان کرد: شهدایی که جامعه عشایری تقدیم نظام و انقلاب کرده نشان‌دهنده ولایتمداری بارز این قشر جامعه است و حضرت امام (ره) در توصیف عشایر فرمودند که عشایر ذخایر انقلابند.

رئیس آموزش و پرورش عشایر سیار فارس گفت: با توجه به 92 شهید دبیرستان عشایری شهید بهشتی، مسئولان امر در مورد نامگذاری این دبیرستان به عنوان نماد ایثار و شهادت همکاری کنند.

وی گفت: با توجه به سابقه این دبیرستان در دوران دفاع مقدس و تقدیم 92 شهید، این آمادگی وجود دارد که پیکر پاک چند تن از شهدای گمنام در دبیرستان عشایری شهید بهشتی به خاک سپرده شود.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول