اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان گرمه:

33 درصد از جمعیت خراسان شمالی را جوانان تشکیل می‌دهند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرمه گفت: بیش از 33 درصد از جمعیت استان خراسان شمالی را جوانان تشکیل می‌دهند.

33 درصد از جمعیت خراسان شمالی را جوانان تشکیل می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی، منصور درتومی در نخستین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان گرمه با تاکید بر نقش و جایگاه جوانان در این شهرستان اظهار کرد: این قشر فعال دارای نیازهای مختلفی همچون اشتغال، ازدواج، اوقات فراغت و ... هستند.

وی افزود: برآورده کردن تمام نیازهای جوانان از عهده یک دستگاه یا سازمان خاص خارج بوده و تمام دستگاه‌های اجرایی و ستادی استان باید در این خصوص همراهی کنند.

معاون ساماندهی امور جوانان خراسان شمالی نیز در این نشست، گرمه را از شهرستان‌های فعال و کوشا در خراسان شمالی خواند و گفت: جوانان میهن اسلامی امیدبخش‌ترین افراد برای جامعه اسلامی هستند و توجه ویژه به قشر جوان، توجه به کل جامعه است.

محمودرضا یزدانی برگزاری مستمر و متناوب جلسات ستاد ساماندهی در شهرستان‌های استان را بهترین شیوه برای شناسایی و حل مشکلات جوانان دانست و خواستار توجه ویژه به برگزاری جلسات منظم ستاد با ریاست فرماندار در این شهرستان شد.

برگزاری جشنواره تجلیل از جوانان برتر و جلسات متعدد ستاد ساماندهی در شهرستان گرمه، اختصاص بودجه در خصوص ساماندهی امور جوانان، برپایی جشنواره امید و معرفی جوانان نخبه شهرستان گرمه، کلاس آموزشی ویژه خانواده‌ها و زوج‌های جوان در راستای ترویج ازدواج آسان در شهرستان، جلسات متعدد شبکه فعالین ازدواج در شهرستان و جشنواره تجلیل از خیرین امر ازدواج در گرمه از مهم‌ترین مصوبات این نشست بود.

نخستین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان گرمه با حضور اعضای ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/63001/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول