اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در کمیته ساماندهی جوانان مطرح کرد

راه‌اندازی تیم فوتبال شهرداری یاسوج اقدامی مناسب برای ساماندهی جوانان

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جذب ده‌ها هزار نفر جوان پرشور در هر مسابقه فوتبال تیم شهرداری یاسوج گفت: تأسیس و مدیریت این تیم اقدام مؤثری در ساماندهی امور جوانان این استان است که باید حمایت شود.

راه‌اندازی تیم فوتبال شهرداری یاسوج اقدامی مناسب برای ساماندهی جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رضا پارسیان‌نژاد بعداز ظهر امروز در نشست رسیدگی به امور جوانان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: بهترین و کم‌هزینه‌ترین راه برای ساماندهی امور جوانان ورزش است.

رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که امروز در این استان شاهد علاقه و استقبال وصف ناشدنی جوانان به ورزش فوتبال هستیم، گفت: باید حقیقتاً از مدیریت شهرداری یاسوج برای تیم‌داری و ایجاد فضای شور و نشاط قدردانی کرد.

وی یادآور شد: هر هفته ده‌ها هزار جوان مشتاق در ورزشگاه تختی یاسوج با شور و شعور مثال‌زدنی بازی‌های تیم مورد علاقه خود را تماشا می‌کنند این در حالی است که علاوه بر این، ده‌ها هزار جوان دیگر از طریق رسانه‌ها این مسابقه‌ها را دنبال می‌کنند.

پارسیان‌نژاد حمایت از تیم شهرداری یاسوج را از مهم‌ترین راه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی جوانان برشمرد و اعلام کرد: حوزه هنری نیز با همه وجود زمینه جذب جوانان به سمت هنرهای مورد علاقه خود را فراهم کرده است.

نقاط قوت مدیریتی تقویت شود

این مسئول حوزه هنر در کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که باید نقاط قوت‌مان را قدر بدانیم و تقویت کنیم، ادامه داد: امروز در عرصه ورزش فوتبال این استان نقاط قوت خوبی وجود دارد که لازم است با بهره‌گیری از این فرصت و به منظور جذب جوانان به سمت ورزش، نگین‌تاجی را در مدیریت تیم فوتبال شهرداری یاسوج، تنها نگذاریم و هر آن‌چه از دستمان بر می‌آید را برای تقویت این تیم انجام دهیم.

پارسیان‌نژاد عنوان کرد: این استان به نسبت سایر استان‌ها از یک ویژگی منحصر به فرد به نام «جوانی» بهره‌مند است که هم می‌تواند فرصت باشد و هم تهدید، ولی فرصت‌های آن به مراتب بیشتر است.

وی تسریع در تکمیل ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج به منظور فراهم شدن بستر حضور جوانان در ورزشگاه‌ها را اقدامی بسیار مؤثر در این حوزه قلمداد کرد.

به گزارش فارس، مدیرکل ورزش و جوانان همچنین از اتمام ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج به جز محوطه‌سازی و پارکینگ تا پایان دهه فجر خبر داد.

حجت‌الاسلام جواد خاضع با بیان این‌که در هر بازی شهرداری یاسوج بیش از هشت هزار جوان پر انرژی به ورزشگاه می‌روند، افزود: ساخت این ورزشگاه می‌تواند اقدامی مؤثر در ساماندهی امور جوانان باشد.

وی ادامه داد: در وضعیت کنونی که در زمینه اشتغال، درآمد و اقتصاد مشکلات زیادی داریم، توجه به ورزش و جذب جوانان به ورزش‌های سالم  بسیار راهگشا است.

خاضع، حمایت از فوتبال شهرداری یاسوج را پذیرفت و گفت: حمایت از ورزش وظیفه همه دستگاه‌‌ها و اداره‌ها است و نباید تنها از یک اداره توقع و انتظار داشت.

انتهای‌پیام/82005/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول