اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بوکان تأکید کرد

بهره‌گیری از توان خیران مدرسه‌ساز برای نوسازی و تجهیز مدارس

خبرگزاری فارس: فرماندار بوکان گفت : برای نوسازی و تجهیز مدارس باید از توان خیران مدرسه‌ساز بهره بگیریم.

بهره‌گیری از توان خیران مدرسه‌ساز برای نوسازی و تجهیز مدارس

حسن عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوکان اظهار داشت: در سایه حمایت‌های دولتمردان نظام جمهوری اسلامی و تلاش، زحمات و فداکاری مسئولان شهرستان بیش از پیش شاهد پیشرفت و توسعه شهرستان در زمینه‌های مختلف به ویژه در زمینه مسائل علمی هستیم.

وی مطالبی را در راستای اجرای نظام جدید آموزشی بیان و ابراز امیدواری کرد با تلاش مدیر، کارکنان آموزش و پرورش و حمایت‌های مسئولان نظام جمهوری اسلامی به اهداف نظام آموزشی در راستای علم‌افزایی جوانان در جهت پیشرفت کشور نزدیک‌تر شویم.

فرماندار بوکان با بیان اینکه دانش‌آموزان سرمایه طلایی کشور هستند، ادامه داد:باید معلمان و مسئولان آموزش و پرورش در تعلیم و پرورش این سرمایه ملی نهایت دقت را داشته باشند.

این مسئول با اشاره به اینکه دانش‌‌آموزان، آینده‌سازان کشور هستند، خاطر نشان کرد: باید قدر دانش‌آموزان که آینده‌سازان کشور هستند را بدانیم.

عباسی با بیان اینکه رعایت نکات ایمنی و امنیتی مکان‌های آموزشی از اصول اساسی آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: تجهیز و نوسازی مدارس یکی از موضوعاتی است که در سال‌های اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: برای این منظور از اعتبارات ملی و استانی بهره گرفته می‌شود و لازم است تا برای بهبود هر چه بیشتر وضعیت تجهیز و نوسازی مدارس، اعتبارات بیشتری را برای این منظور تخصیص دهیم.

فرماندار بوکان در پایان عنوان کرد: در این راستا باید از توان خیران مدرسه‌ساز نیز بهره بگیریم.

انتهای پیام/61006/ذ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول