اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رأی ستاد توسعه کشاورزی

89 طرح کشاورزی در استان سمنان تصویب شد

خبرگزاری فارس: 89 طرح کشاورزی در استان سمنان با بیش از 219 میلیارد ریال سرمایه‏گذاری با رأی ستاد توسعه کشاورزی این استان تصویب شد.

89 طرح کشاورزی در استان سمنان تصویب شد

استاندار سمنان در حاشیه بیست و پنجمین جلسه ستاد طرح توسعه بخش کشاورزی استان سمنان که با حضور اعضای این ستاد در سالن اجتماعات بانک کشاورزی سمنان برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: مرحله نخست این طرح باید تا پایان دی ماه امسال به اتمام برسد.

عباس رهی تصریح کرد: اعتبارات این مرحله از طرح توسعه بخش کشاورزی استان سمنان باید به خوبی جذب شود و فرصت مرحله دوم هم تا پایان اسفند ماه است.

وی افزود: برای تحقق این امر باید سرعت کار بیشتر شود و همه دستگاه‏های ذی‏ربط  و دست‏اندرکار اهتمام ویژه‏ای به اجرای طرح توسعه بخش کشاورزی در استان سمنان داشته  باشند.

استاندار سمنان گفت: در مرحله نخست، شهرستان‏ها تا بیست و پنجم دی ماه فرصت  جذب اعتبار دارند و بعد از آن، پرداخت شهرستان‏ها نیار به مجوز استانی خواهد داشت.

رهی همچنین افزود: در جلسه ستاد توسعه بخش کشاورزی استان سمنان مقرر شد تا کمیته‏ای مرکب از مدیران کل امور اقتصادی و دارایی، امور اقتصادی، ارزیابی و رسیدگی به شکایات و امور شهری استانداری سمنان، معاونت برنامه‏ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی، نماینده بانک کشاورزی و کمیته امداد ظرف مدت یک هفته طرح‏های مانده شهرستانی را بررسی و مشکلات و دلایل عدم جذب اعتبارات را به استانداری سمنان اعلام کنند.

استاندار سمنان بیان داشت: طبق دستورالعمل، 20 درصد از تسهیلات سال91 به سرمایه‏ در گردش واحدهای تولیدی اختصاص می‏یابد.

رهی یادآور شد: شهرداری‏های استان سمنان هم باید استعلام‏های بانک کشاورزی را ظرف مدت 48 ساعت پاسخ دهند.

انتهای پیام/2249/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول