اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام تأکید کرد

لزوم برخورد جدی با نانوایی‌های متخلف در چرام

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام با بیان این‌که یکی از اساسی‌ترین حقوق شهروندی مردم استفاده از نان مرغوب است، گفت: با نانوایی‌های متخلف در چرام برخورد می‌شود.

لزوم برخورد جدی با نانوایی‌های متخلف در چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، امروز فرماندار چرام به همراه رئیس مجمع امور صنفی چرام و جمعی از مسئولان محلی از نانوایی‌های این شهرستان، سرزده بازدید عمل کرد.

در این بازدیدها که به منظور نظارت و کنترل بیشتر بر کیفیت نان، وضعیت بهداشتی نانوایی‌ها، وزن چانه و قیمت نان انجام شد، سه نانوایی این شهرستان به عنوان متخلف شناسایی شدند.

علی‌رضا نیکروز در حاشیه این بازدید تذکرات لازم در خصوص بهداشت و کیفیت نان را به نانواها داد و از افرادی که دارای پخت با کیفیت و بهداشت خوب بودند تقدیر و تشکر کرد.

فرماندار چرام به مردم  این شهرستان نوید پخت نان با کیفیت را داد و از مردم درخواست کرد که در ارسال پیشنهادات و شکایات برای هر چه بهتر شدن کیفیت با توجه به ذائقه مصرف این شهرستان با تعزیرات کمال همکاری را داشته تا نانوایی‌ها به نحو احسن خدمت‌رسانی کنند.

وی با بیان این‌که نان نقش اساسی در سبد خانوار داشته و یکی از اساسی‌ترین حقوق شهروندی مردم استفاده از نان مرغوب است، خاطرنشان کرد: در این زمینه از نانوایی‌ها می‌خواهیم که با تهیه دستگاه‌های پخت و پز و استفاده از آرد خوب فرآیند تهیه نان را اصلاح کنند و نانی باکیفیت و مناسب را به دست مردم برسانند.

نیکروز با اشاره به این‌که در طول سال بازدید از نانوایی‌ها ادامه خواهد داشت، متذکر شد: در حق مردم کوتاهی نخواهیم کرد و نانواهای متخلف را تعطیل می‌کنیم.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام تصریح کرد: اگر وزن نان کم‌تر از میزان تعیین شده باشد واحد نانوایی متخلف شناخته شده و با او به طور جد برخورد می‌شود.

وی با اشاره به این‌که با هیچ نانوایی در شهرستان تعارف نداریم و با دومین اخطار تعطیل خواهند شد، ادامه داد: از مردم خواهش می‌کنیم اگر نان بی‌کیفیت به آن‌ها تحویل داده شد، ایستادگی کرده و آن را نخریده و پیگیری کرده تا با آن‌ها برخورد شود.

انتهای‌پیام/82002/م۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول