اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از صبح امروز

مسابقات لیگ والیبال نشسته کشور در آمل آغاز شد

خبرگزاری فارس: مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته جانبازان و معلولان کشور در گروه سوم با حضور شش تیم از امروز کار خود را به مدت سه روز در دابودشت آمل آغاز کرده است.

مسابقات لیگ والیبال نشسته کشور در آمل آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته جانبازان و معلولان کشور از صبح امروز با دیدار تیم استان‌های اردبیل و کرمان کار را به مدت سه روز آغاز کرده است.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته جانبازان و معلولان کشور در مازندران در حاشیه برگزاری این دوره از رقابت‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: این مسابقات در گروه سوم به میزبانی دابودشت آمل در سالن سرپوشیده دهقان آغاز شده است.

علیرضا سلیمانی با اعلام اینکه شب گذشته مراسم قرعه‌کشی این رقابت‌ها انجام شده است، گفت: از ساعت 9 صبح امروز اردبیل به مصاف کرمان رفت و در دیگر بازی‌های صبح امروز نیز فارس با گلستان دیدار کرده و دابودشت میزبان به مصاف ساری می‌رود.

وی با اشاره به برنامه دیدارهای عصر این رقابت‌ها تصریح کرد: بازی‌ها بعد از ظهر نیز از ساعت 16 با دیدار تیم‌های اردبیل با گلستان کار خود را دنبال می‌کند که در ادامه دابودشت مازندران با کرمان روبرو شده و تیم‌های فارس و ساری بازی‌های روز نخست را به پایان می‌برند.

سلیمانی با تاکید بر اینکه این دوره از رقابت‌ها در چهار منطقه با حضور 21 تیم برگزار می‌شود، ابراز داشت: در هر گروه به جز گروه سوم این رقابت‌ها پنج تیم با یکدیگر رقابت می‌کنند که در گروه سوم شش تیم آمل، ساری، فارس، شهر بابک کرمان، گنبد و اردبیل به صورت دوره‌ای با یکدیگر دیدار می‌کنند.

مسئول برگزاری مسابقات گروه سوم لیگ دسته یک والیبال نشسته جانبازان و معلولان کشور در مازندران اذعان داشت: از هر گروه دو تیم به مرحله بعدی این دوره صعود می‌کنند که هشت تیم صعود کننده از مرحله گروهی به صورت متمرکز و تجمعی برای مشخص شدن تیم‌های برتر با هم دیدار می‌کنند.

به گفته سلیمانی، قهرمان و نائب قهرمان مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته جانبازان و معلولان کشور به لیگ برتر این رشته صعود می‌کنند.

انتهای پیام/86012/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول