اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال شهرستان دشتی:

وضعیت چمن ورزشگاه خورموج مطلوب نیست

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال شهرستان دشتی گفت: چمن فعلی ورزشگاه خورموج چمن خوبی نیست و برای مسابقات کشوری ضعیف است.

وضعیت چمن ورزشگاه خورموج مطلوب نیست

سیدعبدالله هاشمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس در پاسخ به اینکه علت 37 دقیقه‌ای تاخیر بازی ایرانجوان خورموج و پرسپولیس دیلم چه بود، اظهار داشت: علت همرنگ بودن لباس پرسپولیس دیلم و ایرانجوان خورموج بود و هر چند دیلم هم اشتباه نکرده بود و لباس دوم خود را آورده بود و چون لباس‌ها همرنگ بود داوران اجازه ندادند که بازی شود.

سیدعبدالله هاشمی در پاسخ به اینکه آیا تاخیر 37 دقیقه قابل قبول است یا خیر؟ افزود: برای ما این تاخیر قابل قبول نیست و امیدوارم برنامه‌ریزی بهتری صورت بگیرد تا در آینده شاهد چنین مشکلاتی در ورزش آن هم فوتبال نباشیم.

وی خاطرنشان کرد: لیگ استان با 10 تیم شروع شد و با توجه به اینکه تیم توحید بوشهر به لیگ دسته سوم کشور راه پیدا کرد این بازی‌ها با 9 تیم ادامه یافت که خوشبختانه ایرانجوان خورموج از شهرستان دشتی یک بازی مانده به آخر قهرمان مسابقات شد و احتمال بسیار قوی پارس خورموج مقام دوم را کسب خواهد کرد.

هاشمی تقویت تیم‌های شهرستان را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: از لحاظ سخت‌افزاری اداره ورزش و جوانان شهرستان باید تلاش کنند که زمین چمن خوبی را برای برگزاری لیگ دسته سوم کشور آماده کند.

وی افزود: جایگاه ویژه ورزشگاه خورموج در حال احداث است و امیدواریم این پروژه در اسرع وقت به پایان برسد تا سال آینده که میزبان کشوری هستیم بتوانیم آبرومندانه از تیم‌ها میزبانی کنیم.

هاشمی گفت: ما از نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم تا با تعامل بیشتر با وزارت ورزش اعتباراتی را برای نه تنها شهرستان بلکه استان اختصاص دهند.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان دشتی خاطرنشان کرد: چمن فعلی ورزشگاه خورموج چمن خوبی نیست و برای مسابقات کشوری ضعیف است که انتظار داریم در اسفندماه وقتی زیر کشت قرار می‌گیرد، ورزش استان بودجه بیشتری را اختصاص دهند تا بتوانیم چمن مسطحی داشته باشیم.

سرپرست ایرانجوان خورموج نیز امروز در گفت و گو با خبرگزاری فارس گفت: آرزوی چندین ساله‌ام برآورده شد و دوست داریم که در لیگ شرکت کنیم هر چند دستمان خالی است.

غلام منفرد افزود: متاسفانه مسئولان هیچ همکاری با ما ندارند و هیچ انتظاری هم از این مسئولان ندارم.

منفرد گفت: بعداز اتمام بازی‌ها چند بازیکن جدید را جذب تیم خواهیم کرد و با قدرت راهی رقابت‌های کشوری خواهیم شد.

انتهای پیام/66001/خ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول