اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه اجرایی امر به معروف و نهی از منکر سازمان بسیج مستضعفین:

مبارزه با جرم‌های سیاسی هم امر به معروف و نهی از منکر است

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه اجرایی امربه معروف و نهی از منکر سازمان بسیج مستضعفین گفت: امر به معروف تنها انحصار به حوزه اخلاقیات و اجتماعی نیست زیرا مبارزه با جرم‌های سیاسی و اقتصادی نیز امر به معروف و نهی از منکر است.

مبارزه با جرم‌های سیاسی هم امر به معروف و نهی از منکر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، خدابخش ابراهیمی صبح امروز در جلسه ستاد مسئولان آمران به معروف پایگاه‌های مقاومت حوزه الغدیر سپاه دشتی اظهارداشت: امر به معروف و نهی از منکر از دستاوردهای قیام حسینی است و قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برای امر به معروف ونهی از منکر صورت گرفت.

مسئول دبیرخانه اجرایی امر به معروف و نهی از منکر سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری که فرمودند درس‌ها و عبرت‌های واقعی عاشورا و امر به معروف و نهی از منکر را همیشه یادآور شوید و سپاه وظیفه‌اش این بود که بعد از فرامین رهبر انقلاب به میدان بیاید و امر به معروف را ایجاد کرد.

وی ادامه داد: مجموعه سپاه فعالیت‌ها و خدمات خوبی را در این زمینه انجام داده‌اند هرچند هجمه‌های دشمن فراوان بود و رویکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر رویکردی ایجابی، اقناعی و ارشادی است.

وی یادآور شد: دشمن 28 شهر ما را ویران، سه استان را جنگ زده و کیلومترها خاک ما را گرفت و چون مهیای جنگ نظامی نبودیم دشمن از غفلت استفاده کرد و قسمتی از سرزمین ما را گرفت ولی همه ناامید شدند اما امام ناامید نشد و روح امید در مردم دمید و هشت سال دفاع کردیم و خون دادیم و وجب به وجب خاک میهن اسلامی را پس گرفتیم.

ابراهیمی گفت: امروز دشمن در کوچه پس کوچه‌های شهرهای ما برای جوانان دام پهن کرده است بنابراین نباید از ترفندهای دشمنان غفلت کنیم.

وی با اشاره به بیانات حضرت امام خامنه‌ای که می‌فرمایند امر به معروف و نهی از منکر را بیاموزد، اضافه کرد: ما باید از منابع دینی و علما استفاده کنیم و بر ما است فنون جنگ نرم که امر به معروف است را بیاموزیم و هر کس در حوزه سرزمین خود جوانان را راهنما باشد.

مسئول دبیرخانه اجرایی امر به معروف و نهی از منکر سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر یک جوان را در جامعه هدایت کنیم یک نسل را هدایت کردیم.

ابراهیمی بیان داشت: دشمن روی جوانان ما وقت صرف کرده است و ما نیز برای مقابله با آن باید سعه صدر داشته و وقت صرف کنیم و اثر آن را ببینیم.

مسئول دبیرخانه اجرایی امر به معروف و نهی از منکر سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: امر به معروف تنها انحصار به حوزه اخلاقیات و اجتماعی نیست زیرا مبارزه با جرم‌های سیاسی و اقتصادی نیز امر به معروف و نهی از منکر است.

ابراهیمی خلاف در کسب و کار، اداری، رشوه، زیر میزی و... را بزرگترین منکرات عنوان کرد.

فرمانده سپاه دشتی نیز گفت: امر به معروف و نهی از منکر دو فریضه‌ الهی است و منشأ خیر و برکت در نظام مقدس اسلامی است و بنا به دستور حضرت امام خامنه‌ای در حال حاضر به صورت تذکر لسانی است و اگر این دو فریضه دینی و الهی را درست انجام دهیم خیلی از مشکلات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و... نیز خود به خود در سایه امر به معروف و نهی از منکر حل می‌شود.

مراد کاظمی افزود: امر به معروف و نهی از منکر ضامن حیات اسلام است و باید به صورت گروهی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: مسئله امر به معروف و نهی از منکر یکی از مسائل مهمی است که ما در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج برای آن اهمیت زیادی قائل هستیم و برنامه‌های مختلفی را در این زمینه  طراحی کردیم.

انتهای پیام/66001/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول