اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره خبر داد

بهره‌مندی 92 درصدی جمعیت خرم‌دره از گاز طبیعی

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم‌دره گفت: در حال حاضر حدود 92 درصد مردم شهرستان از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند.

بهره‌مندی 92 درصدی جمعیت خرم‌دره از گاز طبیعی

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور ظهر امروز در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به وضعیت رشد و توسعه شهرستان خرم‌دره اظهار کرد: کارهای بزرگی به ویژه در بخش عمرانی در سطح شهرستان انجام شده است.

وی به بحث گازرسانی به مناطق مختلف شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر حدود 92 درصد مردم شهرستان از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند.

فرماندار شهرستان خرم‌دره افزود: عملیات گازرسانی به 6 روستای شهرستان خرم‌دره نیز در حال انجام است.

وی با اشاره به مسئله آب شرب روستاهای تابعه شهرستان خرم‌دره گفت: تامین آب شرب سالم در روستاهای شهرستان، همواره یکی از دغدغه‌های ما در این زمینه بوده است.

نوری‌پور اضافه کرد: با پیگیری‌ها و اقدامات صورت گرفته مشکل آب شرب روستاهای تابعه رفع و با افزایش میزان اعتبارات تملک دارایی و مدیریت بحران به 120 میلیارد ریال، مردم شهرستان از آثار و نتایج آن بهره‌مند می‌شوند.

وی تصریح کرد: این آثار زمانی به مردم معرفی می‌شود که نمایشگاه شایسته‌ای از عملکرد دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شود که مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید در این زمینه تلاش مضاعفی داشته و در نمایشگاه دهه فجر حضور فعالی داشته باشند.

فرماندار شهرستان خرم‌دره به مسئله مشکلات و نحوه تامین اعتبارهای سرمایه‌ای مورد نیاز واحدهای تولیدی این شهرستان اشاره کرد و افزود: امیدوار هستیم که در آینده نزدیک و با اقدام‌های صورت گرفته شاهد رفع مشکلات واحدهای صنعتی مستقر در شهرستان باشیم.

وی با اشاره به اقدام‌های صورت گرفته برای احداث دانشکده فناوری نوین کشاورزی خرم‌دره تصریح کرد: برای احداث این دانشکده 10 هکتار زمین در اختیار دانشگاه زنجان قرار داده شده است.

نوری‌پور گفت: همچنین جلسه‌های مختلفی برای احداث دانشکده دانشکده فناوری نوین کشاورزی خرم‌دره برگزار شده است که پس از انتقال سند از راه و شهرسازی به نام دانشگاه زنجان، تصویب در هیئت امناء و همچنین تخصیص اعتبارهای لازم، احداث این دانشکده آغاز می‌شود.

انتهای پیام/73001/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول