اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی هفته گذشته

29 نانوایی متخلف در لرستان جریمه شدند

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: طی هفته گذشته 29 نانوایی متخلف در لرستان جریمه شدند.

29 نانوایی متخلف در لرستان جریمه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، یوسف مرادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: 189 مورد بازرسی طی یک هفته گذشته از واحدهای نانوایی استان انجام شده است.

وی ادامه داد: در راستای تشدید نظارت‌ها بر واحدهای صنفی از جمله نانوایی‌ها، بازرسی‌های مستمر در طول هفته از این واحدها صورت می‌گیرد.

مرادی خاطر نشان کرد: در این راستا 36 مورد تخلف شناسایی و 29 پرونده تخلفاتی به ارزش 24 میلیون و 715 هزار ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی تصریح کرد: در این راستا 19 واحد به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، 7 مورد به دلیل کمک فروشی و مابقی نیز به دلیل گرانفروشی، عدم درج قیمت و نداشتن پروانه کسب شناسایی شدند.

مرادی افزود: مردم می‌توانند هرگونه تخلف واحدهای صنفی را با شماره 124 در میان بگذارند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: مردم می‌توانند هرگونه تخلف واحدهای صنفی را با شماره 124 در میان بگذارند.

انتهای پیام/2304/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول