اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با عبور از سد پگاه فارس

ایثار قم به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر صعود کرد

خبرگزاری فارس: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم با موفقیت در کسب دو پیروزی برابر پگاه فارس در مرحله پلی آف مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور راهی نیمه نهایی این رقابت‌ها شد.

ایثار قم به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر صعود کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از اینکه مراحل مقدماتی مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور با شناخت تیم‌های صعودکننده به مرحله نهایی به پایان رسید و برای نخستین بار بین صعودکننده‌ها به مرحله نهایی، تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم نیز حضور داشت این تیم در آغازین بازی مرحله پلی آف موفق عمل کرد و گام نخست را با پیروزی پشت سر گذاشت.

بسکتبالیست‌های جانباز و معلول تیم ایثار قم که در پایان چهار مرحله رقابت در گروه نخست از مقدماتی مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان باشگاه‌های کشور در نهایت در رتبه نخست گروه خود ایستادند و توانستند به مرحله بعد راه یابند، در مرحله پلی آف حریف تیم پگاه فارس شدند.

این تیم امسال دومین حضور خود در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های جانبازان و معلولین کشور را تجربه می‌کرد و در حالی که به عنوان تیم قهرمان گروه نخست مقدماتی توانست به مرحله بعدی صعود کند، در مرحله پلی آف به تیم چهارم گروه دوم برخورد کرد.

مرحله پلی آف مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به میزبانی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان مرکزی برگزار شد که در نهایت ایثار قم توانست با پیروزی در دو بازی از سه مسابقه رو در رو برابر تیم بسکتبال با ویلچر پگاه فارس راهی مرحله نیمه نهایی شود.

ایثار قم در حالی موفق به شکست تیم پگاه فارس و صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر شد که در مرحله مقدماتی به عنوان صدرنشین گروه نخست در مراحل چهارگانه این رقابت‌ها موفق شد در 10 بازی از 12 مسابقه حریفان خود را با شکست مواجه کند.

در پایان رقابت‌های این گروه تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم که امسال یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌رود، از چهار مرحله رقابت‌ها به 22 امتیاز دست یافت تا به عنوان صدرنشین بالاتر از دیگر رقبای خود راهی مرحله نهایی شود و حالا برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی باید در دومین دیدار نیز از سد تیم پگاه فارس عبور کند.

بعد از برگزاری مسابقات مرحله مقدماتی، شیوه برگزاری رقابت‌های مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور این است که تیم‌ها باید در دو مسابقه متوالی مقابل حریف خود به پیروزی برسند در غیر این صورت کار به بازی سوم کشیده می‌شود.

ایثار قم در نخستین بازی برابر تیم پگاه فارس با نتیجه 81 بر 71 به پیروزی رسید، در دومین بازی با حساب 61 بر 57 نتیجه را واگذار کرد و بدین ترتیب کار به دیدار سوم کشید که در این مسابقه تیم ایثار قم با نتیجه 69 بر 63 به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

انتهای پیام/78002/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول