اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهربابک تاکید کرد

ضرورت راه‌اندازی پزشکی قانونی در شهربابک

خبرگزاری فارس: فرماندار شهربابک گفت: ایجاد مرکز مستقل پزشکی قانونی از جمله اقداماتی است که قبل از این به دلیل عدم اختصاص زمین مناسب برای این مهم بودجه مربوط به آن بر‌گشت خورد‌ و با رایزنی و پیگیری لازم این مهم تحقق پیدا می‌کند.

ضرورت راه‌اندازی پزشکی قانونی در شهربابک

‌سیف‌الله امینی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهربابک اظهار داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در 19 دی ماه اقدام لازم و کلید اصلی اجرای انتخابات 92 برای ‌ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی زده شده و ما طبق دستور‌العمل‌های موجود و با تمهیدات اندیشیده شده و تشکیل هیئت‌های نظارت آمادگی کامل برای ‌برگزاری انتخابات داریم.

وی ابراز امیدواری از حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر ابراز داشت: ‌حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای نقطه عطف دیگری در انقلاب اسلامی است و امیدواریم که کاندیداهای مورد نظر در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب، امام و آسایش و رفاه مردم در صحنه انتخابات حضور یابند.

امینی‌زاده همچنین در مورد آخرین اقدامات صورت گرفته در راستای پیشرفت شهرستان شهربابک گفت: ایجاد مرکز مستقل پزشک قانونی شهرستان از جمله اقداماتی است که قبل از این به دلیل عدم اختصاص زمین مناسب برای این مهم بودجه مربوط به آن بر‌گشت خورد‌ و با رایزنی و پیگیری لازم این مهم تحقق پیدا می‌کند.

فرماندار شهربابک در زمینه راه‌اندازی دفتر حمایت از گردشگران و توریست‌ها در شهربابک گفت: با توجه به نیاز شهرستان به این مهم‌ در‌صدد شناسایی تمام جاذبه‌های گردشگری شهرستان و راه‌اندازی‌ تور گردشگری برای شناخت و معرفی تمام‌ جاذبه‌ها‌ی توریستی‌، گردشگری، تفریحی و طبیعی از میمند‌ تا ایوب و از عمارت موسی‌خانی تا ریگ سفید و دشت ریواس هستیم و تقاضاهایی هم از بخش‌های خصوصی برای ایجاد این دفتر خدماتی داشته‌ایم و همه نوع همکاری را در این زمینه با آنها داشتیم. 

وی با اشاره به کمبود فضاهای آموزشی در شهرستان شهربابک افزود: با توجه به وجود استعدادهای علمی و خدمات انجام گرفته معتقدم که شهربابک به لحاظ مستهلک شدن بسیاری از اماکن و آموزشگاه‌ها، شهربابک نیاز شدید به توسعه اماکن آموزشی دارد.

امینی‌زاده ابراز داشت:‌ در این زمینه بخش دولتی و با همکاری سازمان توسعه و تجهیز مدارس باید در احداث، نوسازی و تجهیز مدارس برای ایجاد امکان رشد استعدادهای این شهرستان همراه با کمک خیران مقدمات یک عزم عمومی برای تحقق این مهم ‌را فراهم کند.

انتهای پیام/80023/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول