اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمین روز از دهه فجر

12 طرح برق‌رسانی در بیرجند افتتاح شد

خبرگزاری فارس: در چهارمین روز از دهه مبارک فجر 12 طرح برق‌رسانی در بیرجند افتتاح و 94 چاه کشاورزی نیز به کنتور هوشمند مجهز شد.

12 طرح برق‌رسانی در بیرجند افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عصر امروز به مناسبت دهه فجر ده‌ها طرح عمرانی در خراسان جنوبی افتتاح شد.

در مرکز استان در کنار برنامه‌های مختلف جشن انقلاب و همایش‌ها بیش از 20 پروژه افتتاح شد.

افتتاح 12 طرح برق‌رسانی از جمله فاز یک و سه سایت اداری، احداث شبکه و نصب پست برای تامین برق واحدهای مسکن مهر و نصب 94 دستگاه کنتور هوشمند در چاه‌های کشاورزی و افتتاح ساختمان مدرسه راهنمایی فرزانگان بیرجند از طرح‌های شاخص امروز بیرجند بود که با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 236 میلیون تومان افتتاح شد.

قاین بیشترین پروژه افتتاحی برق استان را دارد

مدیرعامل شرکت برق خراسان جنوبی به مناسبت افتتاح این طرح‌ها با بیان اینکه شهرستان قاین با 15 پروژه بیشترین طرح‌های برق‌رسانی قابل افتتاح در دهه فجر را دارد، گفت: در دهه فجر امسال همچنین 13 پروژه در بیرجند، 10 پروژه در نهبندان، شش پروژه در فردوس، هشت پروژه در سربیشه، 10 پروژه در درمیان، هفت پروژه در بشرویه، هفت پروژه در سرایان، پنج پروژه در خوسف و دو پروژه در زیرکوه به بهره‌برداری می‌رسد.

98.6 درصد جمعیت روستایی خراسان جنوبی برق دارند

محمدعلی ضامن با اشاره به اینکه در دهه فجر یک‌هزار و 261 کنتور هوشمند در چاه‌های کشاورزی استان نصب می‌شود، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود برای تمام چاه‌های کشاورزی استان تا پایان سال کنتور هوشمند نصب شود.

وی با اشاره به بهره‌برداری از 10 پروژه برق‌رسانی استان در دهه فجر گفت: در حال حاضر 98.6 درصد جمعیت روستایی استان از نعمت برق برخوردار هستند.

انتهای پیام/2248/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول