اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی کرمان خبر داد

بهره‌برداری از طرح توسعه مجتمع گردشگری ماندگار

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: طرح توسعه و تکمیل فاز یک مجتمع گردشگری ماندگار کوهپایه با حضور استاندار کرمان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بهره‌برداری از طرح توسعه مجتمع گردشگری ماندگار

حسین شمس‌الدینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: طرح توسعه و تکمیل فاز یک مجتمع گردشگری ماندگار کوهپایه با حضور استاندار کرمان و مقامات عالی رتبه استان در محل این مجتمع مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: این مجتمع با حمایت میراث فرهنگی در ابتدای دولت نهم کلنگ‌زنی و با اخذ تسهیلاتی بالغ بر 3 میلیارد و 600 میلیون تومان توسط بخش خصوصی احداث شد.

شمس‌الدینی با اشاره به اینکه فاز نخست مجتمع گردشگری ماندگار در زمینی به مساحت 12 هکتار احداث شده است، افزود: تاکنون در این فاز شهربازی، سالن چند منظوره، سالن ورزشی، پیست کارتینگ، کافی‌شاپ و دریاچه مصنوعی به بهره‌برداری رسیده است.

وی بیان داشت: ظهر امروز پروژه‌های پایانی طرح توسعه و تکمیل فاز یک این مجتمع شامل مسجد، چایخانه، واحدهای اداری، آلاچیق‌ها، کپرها و ساختمان اورژانس به بهره‌برداری می‌رسد.

شمس‌الدینی خاطرنشان کرد: تاکنون 70 درصد از مجموع هشت طبقه مسکونی مجتمع ماندگار کوهپایه پیشرفت فیزیکی داشته است که انتظار می‌رود تا پایان دولت دهم آماده بهره‌برداری شود.

انتهای پیام/2446/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول