اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار سیستان و بلوچستان

پارک بانوان چابهار افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان محلی، پارک بانوان چابهار افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

پارک بانوان چابهار افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، شهردار چابهار صبح امروز در مراسم افتتاح این پارک اظهار داشت: پارک بانوان چابهار در مساحت 11 هزار مترمربع در مرکز شهر چابهار در خیابان حافظ این شهر واقع شده است.

حمید‌الله بلیده با بیان اینکه این پارک ویژه بانوان چابهار است افزود: پارک بانوان دارای قسمت‌های مختلفی از جمله فضای سبز، محل بازی و سرگرمی کودکان، ورزش‌های صبحگاهی، آبنما، باغ کاکتوس و محل مکث است.

وی بیان کرد: پارک بانوان چابهار ظرفیت پذیرش 300 بانوی چابهاری را در روز داراست که بانوان با مراجعه به این پارک می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

شهردار چابهار گفت: برای احداث این پارک که از جمله مهم‌ترین طرح‌های شهرداری در سال‌جاری است مبلغ یک میلیارد تومان هزینه شده است که 80 درصد آن از محل اعتبارات شهرداری و 20 درصد از محل اعتبارات استانی تأمین شده است.

انتهای پیام/75001/ح10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول