اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور انجام شد

افتتاح نمایشگاه بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: در هفتمین روز از دهه مبارک فجر همزمان با سراسر کشور پنجمین نمایشگاه جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر خراسان‌جنوبی افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی ظهر امروز در مراسم افتتاح پنجمین نمایشگاه جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر خراسان‌جنوبی اظهار داشت: این نمایشگاه متشکل از آثاری است که در رشته‌های مختلف در تهران جمع‌آوری شده و در بین تمام مراکز استان‌ها تقسیم شده است.

محمد مطهری‌فر تصریح کرد: آثاری که از خراسان جنوبی به تهران فرستاده شده از نظر کیفی از دو سال گذشته بهتر بوده و امید است از نظر کمی در سال‌های آتی پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

وی با بیان اینکه تبادل زبان هنر در ارتباط با تصویرسازی و کاریکاتور زبان گویایی است، افزود: نگاه به هنر تصویرسازی و کاریکاتور نگاه بین‌المللی است و می‌توان گفت مجموع آثار رضایت‌بخش است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مجموع آثار نمایشگاه 37 اثر است، متذکر شد: از این تعداد 9 اثر در غالب پوستر، پنج اثر در غالب تصویرسازی،11 اثر کاریکاتور و 12 اثر در غالب عکس به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه از 18 بهمن‌ماه جاری تا 26 بهمن‌ماه دایر و علاقمندان می‌توانند صبح‌ها و عصرها از این نمایشگاه دیدن کنند.

انتهای پیام/69011/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول