اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ششمین روز از ایام‌الله دهه فجر

نمایشگاه معرفی جاذبه‌های گردشگری در کوهرنگ گشایش یافت

خبرگزاری فارس: نمایشگاه معرفی جاذبه‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری در ششمین روز از ایام‌الله دهه فجر در حاشیه ششمین برف‌آورد سالانه چهارمحال و بختیاری در کوهرنگ گشایش یافت.

نمایشگاه معرفی جاذبه‌های گردشگری در کوهرنگ گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مسئول نمایشگاه‌های اداره ‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در این مراسم اظهار داشت: کاتالوگ ششمین برف‌آورد سالانه چهارمحال و بختیاری، کتاب پنجمین برف‌آورد، مجله‌های سفر، نقشه‎های استان، لوح فشرده، معرفی جاذبه‌های گردشگری و آثار تاریخی استان در این نمایشگاه در اختیار علاقمندان قرار داده می‎شود.

عباس یزدانی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه تصریح کرد: معرفی جاذبه‌های گردشگری به هنرمندان شرکت کننده در جشنواره و بازدیدکنندگان از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه محسوب می‎شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه تا 19 بهمن‌ماه سال‌جاری ادامه دارد، تصریح کرد: این نمایشگاه مورد توجه بازدیدکنندگان به ویژه بازدیدکنندگان خارج از استان واقع شده است.

یزدانی بر ضرورت فراهم‌سازی بستر توسعه ورزش‎های زمستانی در استان تأکید کرد و گفت: چهارمحال و بختیاری به واسطه برخورداری از تنوع اقلیمی و جاذبه‌های گردشگری استعداد خوبی در بخش گردشگری زمستانه دارد و نیاز است تا این مسئله بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی رویکرد امسال شهر برفی دهه فجر را انقلاب اسلامی، آداب، رسوم، سنت‏ها و ارزش‏های ملی و تاریخی برشمرد و گفت: جشنواره عکس و شعر با رویکرد موضوع جشنواره و دهه فجر از جمله برنامه‏های جانبی در شهر برفی کوهرنگ است.

یزدانی با بیان اینکه استان‌ به دلیلی کوهستانی بودن و بارش برف از ظرفیت‌های مناسبی برای توسعه گردشگری در فصل سرما برخوردار است، خاطرنشان کرد: توسعه گردشگری زمستانه در استان با ایجاد زیرساخت‌های مناسب و استاندارد همچون پیست اسکی و اماکن اقامتی در بخش‌های کوهستانی امکان‌پذیر است.

در ششمین روز از ایام‌الله دهه فجر در حاشیه ششمین برف‌آورد سالانه چهارمحال و بختیاری نمایشگاه معرفی جاذبه‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری در کوهرنگ گشایش یافت.

انتهای پیام/68005/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول