اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل میراث فرهنگی خوزستان خبر داد

برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی در اهواز

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی در اهواز خبر داد.

برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی در اهواز

افشین حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: به منظور حمایت از سرمایه‌گذاری در بخش صنایع دستی و عرضه تولیدات صنایع دستی خوزستان نمایشگاه ملی عرضه صنایع دستی در اهواز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری این نمایشگاه افزود: این نمایشگاه از روز 24 بهمن ماه سال‌جاری به مدت شش روز متوالی تا تاریخ 29 بهمن ماه در محل نمایشگاه دائمی اهواز دایر خواهد بود.

حیدری با اشاره به اینکه غرفه‌های متعددی در این نمایشگاه در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: در این نمایشگاه 270 غرفه عرضه صنایع دستی در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه از همه استان‌های کشور تولیدکنندگان صنایع دستی به خوزستان سفر خواهند کرد، افزود: قرار است از 30 استان کشور، تولیدکنندگان صنایع دستی برای حضور در نمایشگاه ملی اهواز به این شهرستان سفر کنند.

معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه بیش از 270 صنعتگر و تولیدکننده صنایع دستی شرکت خواهند داشت.

وی با اشاره به نحوه تقسیم‌بندی غرفه‌های موجود در نمایشگاه افزود: قرار است 150 صنعت‌گر از خوزستان و 120 صنعتگر از دیگر استان‌های کشور در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

وی تاکید کرد: در تلاش هستیم تا در این نمایشگاه داشته‌های موجود در بخش صنایع دستی را به مردم خوزستان و تولیدکنندگان دیگر استان‌های کشور معرفی کنیم.

حیدری با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در خوزستان خاطر نشان کرد: برگزاری این نمایشگاه پس از پنج سال در خوزستان در دستور کار قرار گرفته است و در این باره استاندار خوزستان همکاری زیادی با مجموعه میراث فرهنگی داشته است.

انتهای پیام/72006/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول