اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر بنک:

زیرساخت‌های گردشگری بنک توسعه می‌یابد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر بنک گفت: زیرساخت‌های گردشگری بنک توسعه می‌یابد.

زیرساخت‌های گردشگری بنک توسعه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، علی هوشیار دوشنبه شب در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهر ساحلی بنک اظهار داشت: شهر بنک از شهرهای زیبای استان بوشهر و کشور است و برای توسعه زیرساخت‌های این شهر اقدامات ارزنده‌ای صورت گرفته است.

وی افزود: تکمیل طرح‌های در دست اجرا و کیفیت‌بخشی در اجرای طرح‌ها از اولویت‌های مهم شهرداری و شورای اسلامی بنک در سال جاری بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بنک با اشاره به اینکه استقبال از مسافران نوروزی یکی از اهداف اصلی و مهم شهرداری و شورای اسلامی شهر است خاطرنشان کرد: ما باید در راستای ایجاد ظرفیت‌های مطلوب، خلاقیت و نوآوری بهتر در جذب و رفاه حال مسافران تلاش کنیم و کاستی‌ها و مشکلات سال‌های گذشته را بررسی و در رفع آنها تلاش کنیم.

هوشیار در ادامه به برگزاری جنگ شادی در ایام نوروز در پارک ساحلی اشاره کرد و اذعان داشت: جنگ شادی باید بهتر از سال گذشته برای مسافران برگزار شود.

وی اضافه کرد: واحدهای خدمات شهری، عمران و روابط عمومی باید نسبت به زیباسازی شهر اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس شورای اسلامی بنک بر لزوم توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهر ساحلی بنک تاکید کرد و گفت: از مسئولان شهرستان کنگان انتظار داریم در این مسیر همکاری لازم را داشته باشند.

علی اکرمی معاون شهردار و رئیس ستاد تسهیلات نوروزی نیز ضمن تشکر از حضور اعضای شورای اسلامی شهر و پرسنل شهرداری نقاط قوت و ضعف برنامه سال‌های گذشته را بیان کرد و خواستار رفع آنها شد.

هر یک از اعضای ستاد نیز نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند و کمیته‌های ستاد نیز مشخص شد.

انتهای پیام/2451/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول