اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم خبر داد

استقبال پر شور مردم از هشتمین نمایشگاه صنایع دستی قم

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم گفت: استقبال مردم و صنعتگران از نمایشگاه هنرهای سنتی و صنایع دستی قم بی‌نظیر است.

استقبال پر شور مردم از هشتمین نمایشگاه صنایع دستی قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم، علیرضا ارجمندی گفت: کیفیت و تنوع عرضه آثار هنری ارائه شده در این نمایشگاه تاکنون استقبال و رضایت‌مندی بازدیدکنندگان را در پی داشته است.

وی افزود: در این نمایشگاه هنرمندان رشته‌های مختلف صنایع دستی از جمله سفال، سرامیک، خرمهره، منبت و معرق چوب، نقاشی روی شیشه، زیورآلات سنتی، رودوزی‌های سنتی، سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، انگشترسازی، چرم، قلمزنی، تذهیب، گلیم و گبه و دیگر رشته‌های هنری محصولات و آثار خود را به بازدیدکنندگان عرضه می‌کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم با اشاره به حضور بیش از 100 هنرمند صنایع دستی در این نمایشگاه گفت: برگزاری برنامه‌های این چنینی موجب پیوند و آشنایی بیشتر اقشار مختلف جامعه با رشته‌های گوناگون صنایع دستی، حمایت از هنرمندان تولیدکننده، رونق کسب و کار و در نتیجه اشتغالزایی بیشتر در استان می‌شود.

هشتمین نمایشگاه هنرهای سنتی و صنایع دستی قم از روز سه‌شنبه 24 بهمن 91 در محل نمایشگاه دایمی استان شروع به کار کرده و تا روز جمعه 27 بهمن از ساعت 16 تا 22 پذیرای بازدید علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول