اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

هنر هفتم در مسیر ارزش‌های اسلامی گام بردارد

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: هنرمندان احیاگر اسلام ناب محمدی هستند و هنر هفتم باید در مسیر ارزش‌های الهی و اسلامی گام بردارد.

هنر هفتم در مسیر ارزش‌های اسلامی گام بردارد

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، اسماعیل نجار در آیین اختتامیه سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در رفسنجان، هنرمندان را احیاگر اسلام ناب محمدی خواند و اظهار داشت: در استان این دومین جشنواره فیلم است که در کنار جشنواره فیلم دفاع مقدس و با حضور هنرمندان بسیار خوب و مطرح کشور برگزار می‌شود.

وی به ویژگی‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: سه ویژگی مهم انقلاب ما را به ثمر رساند که الهی و اسلامی بودن این حکومت و انقلاب یکی از این ویژگی‌ها است و رهبری امام راحل و اکنون رهبر فرزانه انقلاب که در راستای رسالت انبیا گام برداشته‌اند از دیگر ویژگی‌های این انقلاب است.

استاندار کرمان حضور گسترده مردم در کنار دیگر ویژگی‌های انقلاب را موجب پشتیبانی از انقلاب دانست و بیان کرد: این سه اصل مهم توانسته انقلاب را سر پا نگه دارد و اهداف امام راحل را به  تمام دنیا بشناساند.

نجار عنوان کرد: امروز در شاخ آفریقا نیز نام ایران و انقلاب اسلامی و هنر ایرانی می‌درخشد و هنر هفتم باید در مسیر ارزش‌های الهی و اسلامی گام بردارد.

اکبر پورمحمدی فرماندار رفسنجان نیز با تقدیر از تلاش دست‌اندرکاران برپایی جشنواره اعم از مسئول سینما، نیروهای نظامی و ترافیکی، آتش‌نشانی، اداره برق و ... موفقیت‌آمیز بودن این مهم در رفسنجان را مایه مباهات خواند.

وی تصریح کرد: حمایت و پشتیبانی مجتمع مس سرچشمه  که همواره حامی هنر در این شهرستان بوده و نیز پسته آریا در این زمینه بسیار مؤثر بود.

فرماندار رفسنجان گفت: خانواده امین به عنوان مؤسس سینما گلستان که در راستای خدمت به فرهنگ این مرز و بوم گام برداشته‌اند، موجب افتخار این شهرستان هستند، زیرا توانسته‌اند کاری کنند که مردم بتوانند از این مجموعه بهره‌برداری‌های زیادی داشته باشند.

انتهای پیام/80016/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول